Αναλυτικά
Χανιώτισσα καταναλώτρια απευθύνθηκε σε Κέντρο Αισθητικής και καλλωπισμού στην Αθήνα, καταβάλλοντας το ποσό των 5.000 ευρώ, το οποίο πληρώθηκε μέσω καρτών σε δύο διαφορετικές τράπεζες,
Στην πορεία ενώ εξελισσόταν οι συνεδρίες, η καταναλώτρια ένοιωσε ασφυκτική πίεση από την Εταιρεία Αισθητικής, η οποία σε τηλεφωνική επικοινωνία της αιτούσε και της απαιτούσε την άμεση καταβολή πλέον 3.000 ευρώ, μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Η καταναλώτρια εμφανώς πιεσμένη και ευρισκόμενη σε αδιέξοδο, απευθύνθηκε στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, που αφού πήρε πλήρη ενημέρωση επί των δικαιωμάτων της, κατέθεσε καταγγελία εναντίον της Εταιρείας, στην οποία ανέφερε το γεγονός ότι υπάλληλος της Εταιρείας την συνάντησε έξω από την εταιρεία και σε στυλ "καμάκι" την οδήγησε στην εταιρεία, πιστεύοντας ότι θα τύχει τα υποσχόμενα, αλλά κατάλαβε ότι παραπλανήθηκε διότι δεν της δόθηκε αντίγραφο της συμφωνίας (σύμβαση) και δεν της δόθηκε έντυπο για το δικαίωμα της υπαναχώρησης.
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, έχοντας την εξουσιοδότηση της καταναλώτριας, ανέλαβε τη διαμεσολάβηση, υπογραμμίζοντας στην εταιρεία τις παραλήψεις της και το αίτημα της φιλικής διεκπεραίωσης με σεβασμό στην νόμιμη υπαναχώρηση και στην επιστροφή των χρημάτων από μη πραγματοποιηθείσες συνεδρίες
Μετά από την όλη διαδικασία της διαμεσολάβησης, η Εταιρεία δέχτηκε με επιστροφή όλου του ποσού των μη πραγματοποιηθεισών συνεδρίων του ποσού των 1.998 ευρώ, που όχι μόνο παράνομα είχε εισπράξει, αλλά πήρε ένα τέλος όλη αυτή η περιπέτεια της καταναλώτριας.
Τέλος, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης δηλώνει παρούσα, να σας στηρίζει σε οποιανδήποτε πρόβλημα που εμπίπτει στην αρμοδιότητά της (καταναλωτικά προϊόντα και υπηρεσίες) αφού έρθετε σε επικοινωνία τηλεφωνώντας στο 2821092306 εργάσιμες ημέρες και ώρες
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου