ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - 15
χρόνια δράσης… και συνεχίζουμε!
Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας
(Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς»
Φέτος
το Μάιο,το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» συμπληρώνει 15
χρόνια συνεχούς δράσης για έναν κόσμο καλύτερο, «έναν κόσμο χωρίς τροχαία
δυστυχήματα». Μέχρι σήμερα το Ινστιτούτο έχει εκπαιδεύσει 215.445 μαθητές όλων
των βαθμίδων, 5.395 εκπαιδευτικούς, 46.548 Νέους Παραγωγικών Σχολών,
Αξιωματικούς και Στελέχη Στρατιωτικών Μονάδων, 15.750 Στελέχη και εργαζομένους
εταιρειών, 20.050 Προσκόπους, και 1.005 παραβατικούς νέους και τις οικογένειές
τους. Έχει υλοποιήσει περισσότερες από 150 καμπάνιες ενημέρωσης &
ευαισθητοποίησης με τις οποίες ενημερώθηκαν τουλάχιστον 6.000.000 Έλληνες για
κρίσιμα ζητήματα της Οδικής Ασφάλειας μέσω των, εγκεκριμένων από το ΕΣΡ,
τηλεοπτικών προβολών και ραδιοφωνικών μεταδόσεων των κοινωνικών μηνυμάτων που
το Ινστιτούτο σταθερά προωθεί σε όλη την επικράτεια. Με τους 3.500 εθελοντές και
την υποστήριξη φορέων και Οργανισμών με κοινωνική ευαισθησία, το Ινστιτούτο
υλοποιεί κάθε χρόνο εκατοντάδες ενέργειες με σημαντικό θετικό αντίκτυπο σε όλη
την κοινωνία. Πιστοί στο όραμά τους οι άνθρωποι του Ινστιτούτου
συνεχίζουν… για έναν κόσμο χωρίς την πανδημία των τροχαίων δυστυχημάτων, έναν
κόσμο με ασφάλεια και πολιτισμό στους δρόμους, έναν κόσμο που αξίζουμε και τον
έχουμε ανάγκη.
Ήταν
12 Μαΐου 2005 όταν ιδρύθηκε το
Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», ένα χρόνο σχεδόν μετά
την τραγική και άδικη απώλεια του Πάνου.Του νεαρού φοιτητή του Τμήματος
Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών και δημοσιογράφου
του Ειδικού Τύπου του αυτοκινήτου, που έχασε τη ζωή του στα 22 του χρόνια, ενώ
ταξίδευε για να παρακολουθήσει τα μαθήματά του. Την ίδια χρονιά είχαμε τη
θλιβερή πρωτιά στα τροχαία δυστυχήματα σε όλη την Ευρώπη, που ήταν και
παραμένει η πρώτη αιτία θανάτου για τους νέους μας στην Ελλάδα και παγκοσμίως.
Για να αντιμετωπίσουμε τη σοβαρή αυτή κατάσταση, ιδρύσαμε το Ινστιτούτο, με
κόπο, αγώνα, στόχους και όραμα, με ιδρυτικά μέλη το Πανεπιστήμιο Πατρών, το
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, επιλεγμένους επιχειρηματικούς φορείς και
ευαισθητοποιημένους φορείς και πολίτες. Ταυτόχρονα, συσπειρώσαμε -και συνεχίζουμε να συσπειρώνουμε- φορείς και δυνάμεις, σε
εθνικό και διεθνές επίπεδο, ώστε το μήνυμα για την ασφάλεια στους δρόμους
να ακουστεί δυνατότερα και να ταξιδέψει όσο το δυνατόν πιο μακριά. Με όραμα
«έναν κόσμο χωρίς τροχαία δυστυχήματα» και αποστολή την καλλιέργεια
κυκλοφοριακής παιδείας και την υποστήριξη της Πολιτείας σε δράσεις πρόληψης,
καθώς οι τροχαίεςσυγκρούσεις αποτελούν μάστιγα για την κοινωνία και τροχοπέδη
για την ανάπτυξη της χώρας.
Η
επέτειος των 15 χρόνων συμπίπτει δυστυχώς με την πανδημία του νέου κορωνοϊού. Γι’
αυτόν το λόγο, το επετειακό Συνέδριο για
την Οδική Ασφάλεια το οποίο είχαμε σχεδιάσει για το Μάιο, θα μεταφερθεί σε άλλη
ημερομηνία διασφαλίζονταςτην υγεία και την ασφάλεια όλων των συμμετεχόντων.
Είναι, όμως, σημαντικό να θυμόμαστε ότι μία άλλη πανδημία, αυτή των τροχαίων
δυστυχημάτων, έχει υπερπολλαπλάσιαθύματα (περισσότερα από 1,35 εκατομμύρια κάθε
χρόνο)από τον τραγικό απολογισμό του Covid-19 παγκοσμίως, και γι’ αυτό η Οδική Ασφάλεια είναι και πρέπει να είναι βασική προτεραιότητα και της
Πολιτείας και του καθενός από εμάς ξεχωριστά.
Με
αυτήν την προτεραιότητα, 15 χρόνια τώρα, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε εκστρατείες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης,
για όλες τις ηλικίες,για όλα τα βασικά ζητήματα της Οδικής Ασφάλειας. Κοινωνικά
μηνύματα που μεταδόθηκαν από τα κανάλια επικοινωνίας συνέβαλαν στο να αλλάξουν
λανθασμένες στάσεις και συμπεριφορές που ήταν βασικά υπαίτιες για τις
ανθρώπινες απώλειες στο δρόμο. Αλλά και να δημιουργηθούν νέα πρότυπα και να υιοθετηθούν ασφαλείς
συμπεριφορές, κυρίως από τους νεότερους χρήστες του οδικού δικτύου.
Σχεδιάσαμε
πρωτοπόρα εκπαιδευτικά προγράμματα για
την κυκλοφοριακή αγωγή και την οδική ασφάλεια, συνδυάζοντας τη θεωρία, τη
βιωματική μάθηση και τη χρήση προσομοιωτών τελευταίας τεχνολογίας, για να
εκπαιδεύσουμε παιδιά, νέους, ενήλικες, γονείς, εκπαιδευτικούς, στρατευμένους,
στελέχη εταιρειών, μεγαλύτερους σε ηλικία οδηγούς, παραβατικούς νέους και τις
οικογένειές τους, κ.α. Βασισμένα σε επιστημονική τεκμηρίωση και πιστοποιημένα
από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και το Υπουργείο Παιδείας, τα καινοτόμα
εκπαιδευτικά μας προγράμματα έχουν αναδειχθεί σε καλές πρακτικές (bestpractices) διεθνώς.Όλα τα εκπαιδευτικά
προγράμματα και οι δράσεις του Ινστιτούτου σχεδιάζονται και υλοποιούνται
έχοντας ως κεντρικούς άξονες τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ (UN SDGs),
τους
βασικούς άξονες της Δεκαετίας Δράσης για την Οδική Ασφάλεια των Ηνωμένων Εθνών
και τις Κατευθυντήριες γραμμές της ΕΕ για την Οδική Ασφάλεια.Για την εκπαίδευση
μικρών και μεγάλων, έχουμε δημιουργήσει εικονογραφημένες εκδόσεις για παιδιά
που σήμερα κοσμούν τις σχολικές βιβλιοθήκες σε όλη την Ελλάδα, ειδικές εκδόσεις
για τις Ένοπλες Δυνάμεις καθώς και για διαφορετικές ομάδες χρηστών της οδού.
Στο
πλαίσιο της ενεργοποίησης των πολιτών και της κοινωνικής συνεισφοράς, δημιουργήσαμετηνΤράπεζα Αίματος του Ι.Ο.ΑΣ. για τους
τραυματίες από τροχαία και τους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη, και
ενισχύουμε κάθε χρόνο με εθελοντικές αιμοδοσίες στο μετρό Σύνταγμα σε
συνεργασία με τα νοσοκομεία και το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας. Κάθε Οκτώβριοπραγματοποιούμε με επιτυχία σε
όλη την Ελλάδα, τηνΕυρωπαϊκή Νύχτα χωρίς
Ατυχήματα, όλοι μαζί εθελοντές και στελέχη του Ι.Ο.ΑΣ., σε συνεργασία με
Οργανισμούς, Φορείς του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα και την Κοινωνία των
Πολιτών, με στόχο την προώθηση του μηνύματος «αλκοόλ και οδήγηση δεν πάνε μαζί».
Συχνά πραγματοποιούμε επίσης τη δράση«Καθαρές
Πινακίδες-Ασφαλέστεροι Δρόμοι», όπου ομάδες εθελοντών, στελεχών του
Ι.Ο.ΑΣ., εκπροσώπων εταιρειών και σχολείων, καθαρίζουμεβανδαλισμένες πινακίδες
οδικής σήμανσης, με την αιγίδα του Υπουργείου Μεταφορών και των Δήμων. Η
προσέγγιση του Ινστιτούτου θεωρείται πρωτοποριακή καθώς ένα «δύσκολο» θέμα, με
τραγικές συνέπειες για την ανθρώπινη ζωή, όπως είναι των τροχαίων συμβάντων,
αντιμετωπίζεται με προσέγγιση θετικής σκέψης και δημιουργικής προσφοράς:
το Ι.Ο.ΑΣ εμπλέκει ενεργά την κοινωνία και συσπειρώνει εθελοντές ενδυναμώνοντας
το ήδη σημαντικό έργο που επιτελείται.
15
χρόνια τώρα, συνεργαζόμαστε σε συνεχή βάση με την Πολιτεία και τους
εντεταλμένους θεσμικούς φορείς σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο. Με
παραστάσεις του στη Βουλή των Ελλήνων τόσο στη συζήτηση νομοσχεδίων για θέματα
της Οδικής Ασφάλειας όσο και στην
ενημέρωση της αρμόδιας Επιτροπής της Βουλής, το Ινστιτούτο δίνει πάντα το παρόν, πιστό στη δέσμευση και την αποστολή
του να στηρίξει το έργο της Πολιτείας, συνεισφέροντας στην αναπτυξιακή
πορεία του τόπου μέσα από την πρόληψη και μείωση των θανάσιμων και σοβαρών
τραυματισμών από τροχαία. Έχει επίσης ιδρύσει την πρώτη Συμμαχία στην Ελλάδα,
τηΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ «ΔΡΟΜΟΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ»,
όπου φορείς, Οργανισμοί και εταιρείες με κοινωνική ευαισθησία συνεργάζονται
για την προώθηση της Οδικής Ασφάλειας. Σε διεθνές επίπεδο το Ι.Ο.ΑΣ. παρουσιάζει
τις εξελίξεις και την πρόοδο που επιτελείται στη χώρα μας στο Ευρωπαϊκό
Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC) και στη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA). Ταυτόχρονα προωθεί σε χώρες μέλη της
ΕΕ τα θέματα της Ευρωπαϊκής Χάρτας Οδικής Ασφάλειας (ERSC) ως επικεφαλής ενός
cluster 7 χωρών (Ελλάδας Κύπρου, Βουλγαρίας Εσθονία, Μάλτας, Φινλανδίας και
Λετονίας).Ως Συμβουλευτικό Όργανο του ΟΗΕ το Ινστιτούτο συμμετέχει ενεργά στο
GlobalRoadSafetyForumτου ΟΗΕ, σε εκδηλώσεις, ημερίδες και συνέδρια σε όλο τον
κόσμο,με παρουσιάσεις, ενημερωτικά έντυπα και επιστημονικές δημοσιεύσεις σε
εθνικά και διεθνή περιοδικά. Όσον αφορά στον τομέα των έργων και των υποδομών, το Ι.Ο.ΑΣ. δίνει ιδιαίτερη έμφαση
στην επισήμανση επικίνδυνων σημείων του οδικού δικτύου αλλά και στην αποκατάσταση
προβλημάτων του, στοχεύοντας στην υλοποίηση πρότυπων έργων με διεθνείς
προδιαγραφές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως «πιλότος» για την υλοποίηση
παρεμβάσεων σε ευρεία κλίμακα από την Πολιτεία. Έχει επίσης αναπτύξει
συνεργασία με Ελληνικούς & Ευρωπαϊκούς φορείς για την αξιολόγηση του
Εθνικού οδικού δικτύου σύμφωνα με Διεθνή Πρωτόκολλα (EuroRAP).Στην Ελλάδα, μάλιστα,
διοργάνωσε (10-11/10/19) το Συνέδριο για το πρωτοποριακό πρόγραμμα SLAIN
(SavingLivesAssessing and Improving TEN-T RoadNetworkSafety), μέσω του οποίου
αναπτύσσονται μοντέλα καταγραφής χαρτών επικινδυνότητας των οδικών δικτύων σε
ευρωπαϊκό επίπεδο.
Μέχρι σήμερατο Ινστιτούτο έχει
εκπαιδεύσει:
Το
Ι.Ο.ΑΣ. έχει εκπαιδεύσει,με την υποστήριξη του Ιδρύματος της Βουλής των
Ελλήνων, Φορέων, Οργανισμών και διακεκριμένων εταιρειών με κοινωνική
ευαισθησία,
v
115.555 Μαθητές Π/βαθμιας Εκπαίδευσης
v
99.890 Μαθητές Δ/βαθμιας Εκπαίδευσης
v
5.395 Εκπαιδευτικούς
v
15.750 Στελέχη και εργαζομένους εταιρειών
v
46.548 Νέους Παραγωγικών Σχολών,
Αξιωματικούς και Στελέχη Στρατιωτικών Μονάδων
v
1.005Παραβατικούς ανηλίκουςκαι τις
οικογένειές τους
v
20.050 Προσκόπους στην Ελλάδα και το
εξωτερικό
Ø
3.500 Προσκόπουςαπό 52 χώρες στο Παγκόσμιο Προσκοπικό Τζάμπορη (23/7-3/8/2019) στη Βόρειο
Αμερική, υπό την αιγίδα του ΟΗΕ και την υποστήριξη της FIA
Ø
1.800 Προσκόπους στο ΜΟΟΤ στην Ισλανδία
(2017)
Ø
5.000 Προσκόπους στο Παγκόσμιο Προσκοπικό
Τζάμπορη στην Ιαπωνία (2015)
Ø
3.000Προσκόπους στοΠαγκόσμιο Προσκοπικό
Τζάμπορη στη Σουηδία (2011)
Επισημαίνεται
ότι το Ινστιτούτο αποτελεί το μοναδικό Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό στην Ελλάδα
που πιστοποιήθηκε κατά ISO για τα
Εκπαιδευτικά του Προγράμματα (ISO 29993:2017), την Οδική Ασφάλεια (ISO
39001:2012), την Περιβαλλοντική Διαχείριση (ISO9001:2008) και την Ποιότητα (ISO
14001:2004), ενώ τα οικονομικά του ελέγχονται από την εταιρεία «Σ.Ο.Λ.». Α.Ε.
Το Ι.Ο.ΑΣ.
v
Έχει
διοργανώσει 30δράσειςγια τηΝύχτα
Χωρίς Ατυχήματα
§
Μόνο
τον Οκτώβριο του 2019, συμμετείχαν 700 εθελοντές
και περισσότεροι από 80 φορείς
Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα και Ακαδημαϊκά Ιδρύματα, σε 34 πόλεις και 40 χώρους
νυχτερινής διασκέδασης. 1,5 εκατ.
πολίτες ενημερώθηκαν καιπερισσότεροι από 2.500 οδηγοί, κυρίως νέοι, δεσμεύτηκαν να μην καταναλώσουν αλκοόλ προωθώντας
την πρακτική του «οδηγού της παρέας».
v
Έχει
υλοποιήσει την Πανελλαδική Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας για 12 συνεχή χρόνια, σε συνεργασία με το Σύλλογο Ελλήνων
Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ), με δράσεις και πρωτοβουλίες σε όλη την Ελλάδα.
v
Έχει
αποκαταστήσει περισσότερες από 1.000 έντονα
βανδαλισμένες πινακίδες οδικής σήμανσης πινακίδες.
v
Έχει
συγκεντρώσει 781 μονάδες αίματος από
880 εθελοντές αιμοδότες για την Τράπεζα
Αίματος για τους τραυματίες από τροχαία συμβάντα.
v
Έχει
τοποθετήσει 121 φανάρια σε
υπερυψωμένους βραχίονες, 39
προειδοποιητικές πινακίδες σήμανσης, 2VMS
και διαβάσεις πεζών σε σχολεία (στην Αττική, στο κέντρο της Αθήνας, στη Λεωφ.
Ποσειδώνος, στην Εθνικό Οδό Κορίνθου-Πατρών, στο Δήμο Μεσσαπίων Ευβοίας, στην
Κρήτη –Ν. Χανίων, Ν. Ηρακλείου, και Ν. Λασιθίου-και αλλού).
v
Έχει
πραγματοποιήσει παρεμβάσεις για τη βελτίωση
επικινδυνότητας του Οδικού Δικτύου (βελτιώσεις στην υποδομή και τον εξοπλισμό
μετά από επισημάνσεις-συνεργασία με αρμόδιες Υπηρεσίες). Οργάνωσε Δίκτυο
Εθελοντών πανελλαδικά με την ενεργή συμμετοχή των πολιτών που επισημαίνουν και
αξιολογούν επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου (PINPROJECT).
v
Έχει
ενισχύσει το έργο της Τροχαίας με την καθιέρωση του θεσμού του «Τροχονόμου της Χρονιάς», με την
προσφορά 31 ραντάρ και
αλκοολομέτρων, 2 οχημάτων και την
εκπαίδευση Στελεχών με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Ινστιτούτου.
v
Έχει
θεσπίσει την ετήσια Υποτροφία Πάνος
Μυλωνάς για τελειόφοιτους του Τμήματος Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών
Μηχανικών Πανεπιστημίου Πατρών.
v
Έχει
υλοποιήσει περισσότερες από 150καμπάνιες
ενημέρωσης &ευαισθητοποίησης.
v
Έχει
προωθήσει τα κοινωνικά μηνύματα κάθε στοχευμένης εκστρατείας σε περισσότερους από
1 εκατομμύριο χρήστες κοινωνικών δικτύων.
v
Έχει
ενημερώσει -και συνεχίζει να ενημερώνει- 6.000.000
Έλληνες για κρίσιμα ζητήματα της Οδικής Ασφάλειας μέσω των, εγκεκριμένων
από το ΕΣΡ, τηλεοπτικών προβολών και ραδιοφωνικών μεταδόσεων των κοινωνικών
μηνυμάτων που το Ινστιτούτο σταθερά προωθεί σε όλη την επικράτεια.
v
Έχει
σχεδιάσει, υλοποιήσει και συμμετάσχει σε δεκάδες έρευνεςστην Ελλάδα και διεθνώς, σχετικά με τις στάσεις και
συμπεριφορές των χρηστών της οδού, τα αίτια πρόκλησης των τροχαίων συμβάντων,
τα γονεϊκά πρότυπα, τις στάσεις των νέων απέναντι στο αλκοόλ και την οδήγηση,
κ.α.
v
Έχει
συμμετάσχει σε δεκάδες ευρωπαϊκά και διεθνή
έργα που χρηματοδοτούνται από τηνΕΕ και άλλους διεθνείς φορείς, όπως η DGMOVE (Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, AVENUEforTrafficSafety, HEROES), INEA (SLAIN), MSCA-RISE (TraSaCu: TrafficSafetyCultureandtheSafeSystemsApproach), ERASMUS+ (KROS: Ιππότες της Οδικής Ασφάλειας), FIA (“promotingtrafficsafetyCultureinYouth”, #3500LIVESεκστρατεία στην Ελλάδα), UNECE (Προσκοπισμός για την Παγκόσμια
Οδική Ασφάλεια).
v
Έχει
συνδιοργανώσει 3 Πανελλήνιους
Μαθητικούς Διαγωνισμούς Ψηφιακής Δημιουργίας για την Οδική Ασφάλεια, σε
συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας.
v
Ενημερώνει
κάθε ημέρα του έτους 214 ανθρώπους
v
Έχει
3.500 καταγεγραμμένους εθελοντές
Για
το έργο του όλα αυτά τα χρόνια, το Ινστιτούτο έχει διακριθεί στην Ελλάδα και το εξωτερικό, και αποτελεί μέλοςδιεθνώς
αναγνωρισμένων Φορέων και Οργανισμών:
·
Συμβουλευτικό
Όργανο του ΟΗΕ για θέματα Οδικής Ασφάλειας (UN ECOSOC Consultative Status)
·
Βραβείο
του Ευρωπαίου Πολίτη από το Ευρωπαϊκό ΚοινοβούλιοΣυμβουλευτικό Όργανο του ΟΗΕ
για θέματα Οδικής Ασφάλειας
·
Βράβευση
από τη Σουηδική Κυβέρνηση για την «έμπνευση» της ιδέας του ISO 39001:2012 για
τη διαχείριση της Οδικής Ασφάλειας
·
Μέλος
του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC)
·
Μέλος
της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA), ενώ η Πρόεδρός του συμμετέχει στο AdvisoryBoard του UNHLP με Προεδρεύοντα τον JeanTodt, Πρόεδρο της FIAκαι Εντεταλμένο του ΓΓ του ΟΗΕ για
την Οδική Ασφάλεια.
·
Εθνικό
σημείο επαφής και Συντονιστής 7 Ευρωπαϊκών χωρών για το European
RoadSafetyCharter (ERSC)
·
Μέλος
του Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας (ΕΣΟΑ)
·
Επίσης,
έχει υπογράψει Μνημόνια Συνεργασίας με φορείς όπως, το Υπουργείο Δικαιοσύνης,
το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, και Πρωτόκολλα Συνεργασίας με φορείς όπως
την Εκπαιδευτική Τηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας, το Υπουργείο Μεταφορών, την
Ε.Σ.Α.μεΑ., κ.ά.
Σήμερα
στη χώρα μας οι δείκτες όσον αφορά στην Οδική Ασφάλεια έχουν βελτιωθεί.
Παραμένει, όμως, σε μία από τις χειρότερες θέσεις (8η από το τέλος) ανάμεσα σε
32 Ευρωπαϊκές χώρες (PINReport
ETSC Ιούνιος 2019).
Τους
δύο πρώτους μήνες του 2020 (Ιανουάριο και Φεβρουάριο) είχαμε αύξηση των
τροχαίων συμβάντων, κατά 16,6% και 23,8% αντίστοιχα, γεγονός πουπροκαλεί
δικαιολογημένη ανησυχία.Γι’ αυτό και δεν εφησυχάζουμε. Ιδιαίτερα στη νέα
κανονικότητα που καλούμαστε να επιστρέψουμε σταδιακά, με την άρση των
περιοριστικών μέτρων, η οποία κρύβει πολλές προκλήσεις και στον τομέα της
Οδικής Ασφάλειας. Συνεχίζουμε, λοιπόν, με νέες εκστρατείες, με νέα εκπαιδευτικά
προγράμματα για παιδιά και μεγάλους, με νέες πρωτοβουλίες και δράσεις σε
συνεργασία με όλους τους φορείς της Πολιτείας, του επιχειρηματικού κόσμου και
με την Κοινωνία των Πολιτών.
Συνεχίζουμε
πιστοί στο όραμά μας για…
•
έναν
καλύτερο κόσμο
·
έναν
κόσμο χωρίς τροχαία δυστυχήματα
•
έναν
κόσμο με ασφάλεια και πολιτισμό στους δρόμους
•
έναν
κόσμο που αξίζουμε και τον έχουμε ανάγκη
Σε αυτήν την προσπάθεια, σας θέλουμε
ΟΛΟΥΣ δίπλα μας!
Για επιπρόσθετες πληροφορίες: τηλ. 210-8620150,
6984111206,www.ioas.gr
Ινστιτούτο
Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς»
Νεμέσεως 2, Αθήνα 112
53, Τηλ.: 210.86.20.150, Fax:
210.86.20.007
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου