ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 23-3-2020
Με αφορφή το πλήθος των καταγγελιών, που καθημερινά φθάνουν στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, από συνδρομητές τηλεφωνίας, για αναπάντητες κλήσεις, που δέχτηκαν στο σταθερό και κινητό τους τηλέφωνο, από άγνωστον γι’ αυτούς αριθμό συνήθως αρ. κινητού, (δηλ. τηλεφωνικές κλήσεις, σε ακατάλληλες ώρες, ακόμα αφήνουν να χτυπήσει λίγα δευτερόλεπτα, μετά το κλείνουν, ή αφήνουν να σηκώσεις το ακουστικό και μετά το κλείνουν, κ.ά.) η Ένωση των Καταναλωτών,μετά από έρευνα που έκανε, διαπίστωσε τα εξής και οφείλει να ενημερώσει τους καταναλωτές - συνδρομητές:
1) Οι αριθμοί που καλούσαν ανήκουν στις προωθητικές εμπορικές τακτικτές και οι πραγματοποιηθείσες κλήσεις στις αυτοποιημένες. Δηλαδή οι κλήσεις αυτές γίνονται χωρίς την ανθρώπινη παρέμβαση, αλλά δεν εξαιρούνται από την προηγούμενη συγκατάθεση του συνδρομητή, όπως ρητά επιττάσει το αρ.11 παρ.1 του ν. 3471/2006, ακόμα και όταν οι αριθμοί αυτοί δεν έχουν καταχωρηθεί στο Μητρώο (opt out) του παρόχου τους.
2) Ο καταναλωτής, συνδρομητής πάροχο που ανήκει και είναι
συνδρομητής, οφείλει να εγγραφεί στο Μητρώο του άρθρου 11του ν3471/2006
"ότι δεν επιθυμεί κλήσεις για προώθηση πωλήσεων προιόντων ή υπηρεσιών )Με αφορφή το πλήθος των καταγγελιών, που καθημερινά φθάνουν στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, από συνδρομητές τηλεφωνίας, για αναπάντητες κλήσεις, που δέχτηκαν στο σταθερό και κινητό τους τηλέφωνο, από άγνωστον γι’ αυτούς αριθμό συνήθως αρ. κινητού, (δηλ. τηλεφωνικές κλήσεις, σε ακατάλληλες ώρες, ακόμα αφήνουν να χτυπήσει λίγα δευτερόλεπτα, μετά το κλείνουν, ή αφήνουν να σηκώσεις το ακουστικό και μετά το κλείνουν, κ.ά.) η Ένωση των Καταναλωτών,μετά από έρευνα που έκανε, διαπίστωσε τα εξής και οφείλει να ενημερώσει τους καταναλωτές - συνδρομητές:
1) Οι αριθμοί που καλούσαν ανήκουν στις προωθητικές εμπορικές τακτικτές και οι πραγματοποιηθείσες κλήσεις στις αυτοποιημένες. Δηλαδή οι κλήσεις αυτές γίνονται χωρίς την ανθρώπινη παρέμβαση, αλλά δεν εξαιρούνται από την προηγούμενη συγκατάθεση του συνδρομητή, όπως ρητά επιττάσει το αρ.11 παρ.1 του ν. 3471/2006, ακόμα και όταν οι αριθμοί αυτοί δεν έχουν καταχωρηθεί στο Μητρώο (opt out) του παρόχου τους.
3) Ο καταναλωτής, οφείλει και πρέπει να εκφράσει την αντίρρησή του, τόσο στην λήψη προωθητικών κλήσεων ,όσο και στην λήψη κλήσεων ,για σκοπούς έρευνας
Δικαίωμα αντίρρησης : ν.2472/1997 αρ.12
Ο Υπεύθυνος επεξεργασίας, (τρίτος)οφείλει να συμμορφώνεται , να φροντίζει εφόσον ένας συνδρομητής εκφράζει την αντίρρησή του, ώστε ο τηλεφωνικός αριθμός του συνδρομητή, να εξαιρείται
Η ικανοοίηση αυτή , δεν υπεισέρχεται καθυστέρησης ,δηλ. σε καμιά περίπτωση , πέρα των 15 ημερών,από την ημερομηνία της δήλωσης αντίρρησης.
Επίσης ο συνδρομητής, έχει την δυνατότητα να στείλει μήνυμα, με το έξής περιεχόμενο:
"Δεν χρειάζομαι αναπάντητες, για πώληση υπηρεσιών, παρακαλώ να μην ξαναενοχληθώ"
Έπειτα από τα παραπάνω και αφού ο κάθε συνδρομητής κατοχυρωθεί ότι εκείνος δεν επιθυμεί τέτοια επικοινωνία, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, διαθέτει όλα τα νομικά εργαλεία,για την προστασία του καταναλωτή, από τέτοιες ενοχλητικές τηλεφωνικές οχλήσεις και μη νόμιμες συμπεριφορές.
Για καταγγελίες στα τηλ.2821092666 , 2821092306 Φαξ ,2821092306 και στο email. epkxan@mail.com
H Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ 35
Ταχ.Δ/νση: Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ: 2821092666 - 2821092306
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ 35
Ταχ.Δ/νση: Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ: 2821092666 - 2821092306
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου