Δελτίο Τύπου 15-7-2020
Με αφορμή τις καταγγελίες
καταναλωτών ότι , ορισμένα Σούπερ Μάρκετ εφαρμόζουν αναγγελλόμενες "προσφορές"
εντός του χώρου του καταστήματος, αλλά δεν τις εφαρμόζουν στο ταμείο, η Ένωση
Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, σε σχετική ανακοίνωση της, αφενός προειδοποιεί
τα Σούπερ Μάρκετ, ότι η πρακτική αυτή (παραπλάνηση -απάτη) είναι Ποινικό αδίκημα
και διώκεται και τιμωρείται από τις ισχύουσες Διατάξεις, αλλά και επιφέρουν και
Διοικητικό Πρόστιμο. και αφετέρου καλεί τους καταναλωτές να είναι προσεκτικοί
και να διεκδικούν να αγοράζουν προϊόντα στις πραγματικές τιμές και να παρέχουν
την προβλεπόμενη ασφάλεια.Σε περίπτωση καταστρατήγησης του δεοντολογικού
νομικού πλαισίου, "περί αγοράς καταναλωτικών προϊόντων) να προβαίνουν άμεσα σε
καταγγελία είτε στην πλησιέστερη ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών, είτε στο
1520(Γενική Γραμματεία Καταναλωτή)
Παραθέτουμε δέκα οδηγίες, προς
τους καταναλωτές
Τι
προσέχουμε όταν πάμε σε ένα Σούπερ Μάρκετ και ενώ κάνουμε τις αγορές μας, εν
μέσω Κορονοϊού.
1) Τηρούμε
την επιβαλλόμενη κοινωνική απόσταση
2) Φοράμε γάντια , όταν
ερχόμαστε σε επαφή με μη απολυμασμένο καροτσάκι.
4) Διατηρούμε μια ασφαλή απόσταση μεταξύ του προσωπικού
και των άλλων αγοραστών, τόσο μέσα στο σούπερ μάρκετ, όσο και έξω από αυτό.
5) Προσέχουμε με επιμέλεια τις πινακίδες,
"προσφοράς" και εάν είναι δυνατόν τις φωτογραφίζουμε.Μεγάλη προσοχή χρειάζεται
στην ημερομηνία λήξης στα τρόφιμα, ιδιαίτερα εάν πρόκειται για ευάλωτα ,που δεν
θα χρησιμοποιήσουμε άμεσα.
6) Μπορεί να ζούμε σε περίοδο του φόβου της
μόλυνσης από τον Κορονοϊό, αλλά δεν κάνουμε βιαστικές επιλογές , χρησιμοποιούμε
την λίστα ψώνιων και αποφεύγουμε τις συζητήσεις με το
προσωπικό, με γείτονες ή φίλους, μέσα στο Σούπερ
Μάρκετ.
7) Χρησιμοποιούμε , το ίδιο
χέρι για να παραλάβουμε τα προϊόντα.
8) Μεγάλη προσοχή
,οφείλουμε να δίνουμε, στο ταμείο του Σούπερ Μάρκετ,καλό θα είναι να
χρησιμοποιούμε κάρτα "ανέπαφης πληρωμής" αλλά βασικά θα πρέπει να
αντιπαραβάλουμε τα αγορασθέντα είδη, με τις αντίστοιχες τιμές
τους.
9) Αφού αδειάσουμε το καροτσάκι, απολυμαίνουμε τα
χέρια μας
και
10) Τέλος , αφού φτάσουμε στον προορισμό μας,
πάντα με προσοχή, σύμφωνα τις πρέπουσες υγειονομικές οδηγίες, λόγω Κορονοϊού,
ελέγχουμε τα αγορασθεντα προϊόντα και εάν πιστοποιήσουμε παραπλάνηση,
επισημαίνουμε το προϊόν που παραπλανηθήκαμε .πάνω στην απόδειξη και μαζί με την
φωτογραφία του προϊόντος, κάνουμε την καταγγελία είτε στην πλατφόρμα που
διαθέτει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
(1520),είτε στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης (epkxan@gmail.com)
Η Πρόεδρος της Ένωσης
Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα
Μελάκη
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ 35
Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ 35
Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου