Καταγγελίες καταναλωτών - πού και πώς να τις κάνετε
Είναι
πολλές οι περιπτώσεις που ως καταναλωτές αισθανόμαστε ότι δεν λαμβάνουμε τις
υπηρεσίες ή τα προιόντα που θα έπρεπε με βάση -εκτός των άλλων- και τα χρήματα
που δίνουμε και δεν ξέρουμε που να απευθυνθούμε για να κάνουμε τις καταγγελίες
μας.
Καταγράφουμε λοιπόν τους σημαντικότερους φορείς:
● Γενική Γραμματεία Καταναλωτή:
-Web site: www.efpolis.gr
Πρόκειται για τον επίσημο φορέα για τα δικαιώματα του
Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών,
Μεταφορών και Δικτύων.
Για παράπονα –
καταγγελίες:
-Mέσω e-mail: http://www.efpolis.gr/el/form-ypovoli-paraponon.html
-Τηλεφωνικά στη Γραμμή Καταναλωτή: 1520
Πέραν από τη δυνατότητα υποβολής καταγγελιών από το site, ο
Καταναλωτής μπορεί να λάβει πληθώρα πληροφοριών για ζητήματα της
καθημερινότητας που τον απασχολούν. Ιδιαίτερα χρηστική είναι η ενότητα FAQ.
● Συνήγορος του Καταναλωτή:
-Web site: www.synigoroskatanaloti.gr
Πρόκειται για μια Ανεξάρτητη Αρχή που εποπτεύεται από το
Υπουργείο Ανάπτυξης. Λειτουργεί πρακτικά ως εξωδικαστικό όργανο συναινετικής
επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών, αλλά και ως συμβουλευτικός θεσμός στο
πλευρό της πολιτείας για τη θεραπεία προβλημάτων που εμπίπτουν στις
αρμοδιότητές του.
Καταγγελίες – αναφορές από καταναλωτές μπορούν να γίνουν:
-με αυτοπρόσωπη παρουσία στα γραφεία της Αρχής
-με αποστολή μέσω ταχυδρομείου (Λ.Αλεξάνδρας 144, 11471, Αθήνα)
-με αποστολή μέσω fax (210-6460414)
-με αποστολή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (grammateia@synigoroskatanaloti.gr)
-με αποστολή μέσω ταχυδρομείου (Λ.Αλεξάνδρας 144, 11471, Αθήνα)
-με αποστολή μέσω fax (210-6460414)
-με αποστολή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (grammateia@synigoroskatanaloti.gr)
● ΕΦΕΤ (Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων):
-Web site: www.efet.gr
Ο ΕΦΕΤ καθορίζει τις προδιαγραφές ποιότητας τις οποίες
πρέπει να πληρούν τα προσφερόμενα στην κατανάλωση τρόφιμα και διενεργεί τους
σχετικούς ελέγχους.
Καταγγελίες μέσω e-mail: http://www.efet.gr/portal/page/portal/efetnew/consumers/submit_complaint
Γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών: 11717
● ΙΝΚΑ (Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος) :
-Web site: www.inka.gr
Πρόκειται για ένα ένας ανεξάρτητο, μη κερδοσκοπικό και μη
κυβερνητικό οργανισμό.
Email επικοινωνίας : inka@inka.gr
Τηλέφωνο επικοιννωνίας: 210 36.32.443
● ΕΚΠΟΙΖΩ (ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ)
-Web site: www.ekpizo.gr
Πρόκειται για μία δυναμική μη κυβερνητική και μη
κερδοσκοπική οργάνωση με ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων με στόχο την εκπαίδευση κι
ενημέρωση των καταναλωτών αλλά και την εξωδικαστική και δικαστική παρέμβαση για
την προάσπιση των δικαιωμάτων τους.
Τηλέφωνα επικοινωνίας:
Αθήνα: Στουρνάρη 17, 106 83. Τηλ. Κέντρο: 210 330 44 44,
Fax: 210 330 05 91
Θεσσαλονίκη: Αριστοτέλους 7, 546 24, Τηλ. 2310 25 77 76
και Fax: 2310 24 26 60
Πάτρα: Φιλοποίμενος 51,ΤΚ 262 21, Τηλ 2610 222626 και Fax:
2610 22 22 57
Email επικοινωνίας:
info@ekpizo,gr (για
Αθήνα)
ekpizothess@ekpizo.gr
(για Θεσσαλονίκη)
ekpizopatras@ekpizo.gr
(για Πάτρα)
● ΚΕΚΠΑ (Κέντρο προστασίας Καταναλωτών)
-Web site: www.kepka.org
Πρόκειται για μη κερδοσκοπική, μη κυβερνητική, πανελλαδική
Ένωση Καταναλωτών με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο καταγγελιών: 801-11-17200
Καταγγελία μέσω email: http://kepka.orghttp://tovimatisgynaikas.blogspot.gr/2013/06/blog-post_8570.html?spref=fb
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου