Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το Σεπτέμβριο του 2011, πραγματοποίησε «επιχείρηση σκούπα», σε ιστοσελίδες, μέσω των οποίων οι καταναλωτές πραγματοποιούσαν αγορές εισιτηρίων, για καλλιτεχνικές ή αθλητικές εκδηλώσεις. Η ίδια έρευνα είχε πραγματοποιηθεί και το Σεπτέμβριο του 2010. Σκοπός των δράσεων αυτών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ήταν να εντοπιστούν οι προβληματικοί ιστότοποι, οι οποίοι πωλούσαν εισιτήρια, για ανύπαρκτες εκδηλώσεις ή δε διευκρίνιζαν, εάν το κόστος των εισιτηρίων θα επιστρεφόταν, στον αγοραστή, σε περίπτωση ακύρωσης της εκδήλωσης. Οι «επιχειρήσεις σκούπα» δημιουργήθηκαν, από τις εθνικές αρχές όλων των χωρών – μελών της Ε.Ε. καθώς και της Νορβηγίας και Ισλανδίας...
Περισσότερα - Αρχείο pdf - 48 KB
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου