Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Σας Ευχαριστούμε Θερμά για τη Συμμετοχή σας στη Νύχτα Χωρίς Ατυχήματα 2011 / Μήνυμα από την Πρόεδρο

Αγαπητοί μας εθελοντές-φίλοι και συνεργάτες του Ινστιτούτου,
Μέσα από την καρδιά μου θέλω να σας ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον και την προσφορά σας και ιδιαίτερα για την προχθεσινοβραδινή σας εξόρμηση σε νυχτερινά κέντρα της Αθήνας και της περιφέρειας - 17 πόλεις, 25 νυχτερινά κέντρα δεν είναι κάτι εύκολο. Μαζί σας όμως το καταφέραμε.
Με όσους από εσάς δεν μπόρεσα να μιλήσω προσωπικά ή στο τηλέφωνο, το Σάββατο ή ξημερώματα Κυριακής, θα ήθελα να σας εκφράσω τη συγκίνηση μου και την αγάπη μου για σας. Μου δίνετε πραγματικά δύναμη να συνεχίζω μαζί σας και με τους πιο στενούς συνεργάτες μου στο γραφείο του Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» το δύσκολο αγώνα για ν’ αλλάξουμε τη συμπεριφορά και τα δεδομένα στη χώρα μας. Η κακοκαιρία έκανε τις συνθήκες πιο δύσκολες, σε όλη τη χώρα, αλλά και η δική σας συνεισφορά ήταν καθοριστική για την επιτυχία της ενέργειας.
Τις τελευταίες ημέρες, ήσασταν σε επικοινωνία με την Ιωάννα, τη Δέσποινα, τον Ευγένιο και τη Βασιλική από το γραφείο-παρακολουθούσα στενά και αγωνιούσα μέχρι να φέρουμε εις πέρας όλη τη διοργάνωση με τις παρούσες συνθήκες και χωρίς τους πόρους, που όλοι γνωρίζετε πως δεν είναι εύκολο με τις παρούσες συνθήκες.
Μαζί σας όμως τα καταφέραμε και θα σας πω αυτό που μου είπαν κάποιοι φίλοι-«δεν ξέρετε πως έχουμε σώσει ζωές και δεν το ξέρουν ούτε και εκείνοι»-αυτό είναι όμως που έχει σημασία, ότι και σε πολύ δύσκολους καιρούς εμείς προσπαθούμε και έχουμε αποτελέσματα.
Είδαμε πως σε περιοχές που έχουμε κάνει επαναλαμβανόμενες ενέργειες, εκεί που είχαμε ενεργούς και δραστήριους εθελοντές τα αποτελέσματα είναι καλύτερα. Σε κάθε περίπτωση όμως έχει ο καθένας σας ξεχωριστά και όλοι μαζί συμβολή στο να αλλάξουμε συμπεριφορές και νοοτροπία και αυτό είναι κάτι που πρέπει να το συνεχίσουμε.
Χρήστο, Ελένη, Γιώργο, Σοφία, Νίκη, Ασπασία, Τίμο, Κατερίνα, Τέσσα, Φραντζέσκα, Δημήτρη, Ελένη, Μανόλη, Ειρήνη, Κώστα, Αντώνη... σας ευχαριστώ όλους μαζί και τον καθένα σας ξεχωριστά.
Με την αγάπη μου και τις θερμές μου ευχαριστίες, για τη συγκινητική, τη συγκλονιστική για μένα προσφορά σας.

Βάσω Δανέλλη-Μυλωνά, Πρόεδρος Δ.Σ.
Ι.Ο.ΑΣ. Πάνος Μυλωνάς - Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας
Νεμέσεως 2, 112 53 Αθήνα
Τηλ.: 210 8620150, Fax: 210 8620007
e-mail : http://www.blogger.com/info@ioas.gr , Site : http://www.blogger.com/www.ioas.gr
skype joanna-rsi

Δεν υπάρχουν σχόλια: