ΔΕΛΤΊΟ ΤΎΠΟΥ 16-08-2013
ΚΑΤΑΓΓΕΛΊΑ
Την προσοχή των καταναλωτών, εφιστά η
΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, για αγορά κατοικίδιων ζώων (σκύλων)
μέσω διαδικτύου (internet),
Αφορμή δόθηκε η ΚΑΤΑΓΓΕΛΊΑ ΄φιλόζωου Χανιώτη καταναλωτή, που ¨με
"δάκρυα στα μάτια "απευθύνθηκε στην ΄Ενωση και κατήγγειλε τα εξής"
"Ενημερώθηκα μέσω διαδικτύου (ίντερνετ), την πώληση κατοικίδιου ,σκύλου ράτσας(boxer), και έχοντας την επιθυμία να αποκτήσω ένα τέτοιο ζώο ,ήρθα σε τηλεφωνική επαφή με τον εκπρόσωπο της πώλησης και αφού ρώτησα για τα χαρακτηριστικά του ζώου, μα προ πάντων το θέμα υγείας του, συμφωνήσαμε το ποσό αγοράς, 300 Ευρώ.Τα χρήματα κατατέθηκαν σε Τραπεζικό λογαριασμό και το σκυλί μου παραδόθηκε, με σοβαρά προβλήματα υγείας, (όπως έδειξαν τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων )τα οποία προσπάθησα να λύσω αλλά "μάταιο" το πρόβλημα υγείας του ζώου ήταν μη ανατρέψιμο και το ζώον κατέληξε" και συνεχίζοντας η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης την ανακοίνωση της αναφέρει :
"Ενημερώθηκα μέσω διαδικτύου (ίντερνετ), την πώληση κατοικίδιου ,σκύλου ράτσας(boxer), και έχοντας την επιθυμία να αποκτήσω ένα τέτοιο ζώο ,ήρθα σε τηλεφωνική επαφή με τον εκπρόσωπο της πώλησης και αφού ρώτησα για τα χαρακτηριστικά του ζώου, μα προ πάντων το θέμα υγείας του, συμφωνήσαμε το ποσό αγοράς, 300 Ευρώ.Τα χρήματα κατατέθηκαν σε Τραπεζικό λογαριασμό και το σκυλί μου παραδόθηκε, με σοβαρά προβλήματα υγείας, (όπως έδειξαν τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων )τα οποία προσπάθησα να λύσω αλλά "μάταιο" το πρόβλημα υγείας του ζώου ήταν μη ανατρέψιμο και το ζώον κατέληξε" και συνεχίζοντας η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης την ανακοίνωση της αναφέρει :
Σε τηλεφωνική διαμαρτυρία του καταναλωτή-αγοραστή προς τον πωλητή , του
είπε ακριβώς "εγώ σου ζήτησα να αγοράσω ένα υγιές σκύλο και όχι ένα άρρωστο,
θα στον γυρίσω πίσω με αντικατάσταση με υγιές ζώο, ή να μου επιστραφούν πίσω τα
χρήματα μου " ο πωλητής του έκλεισε οργισμένος το τηλέφωνο λέγοντας του "Ότι
θέλεις κάνε" και συνεχίζοντας την καταγγελία του ο αγοραστής αναφέρει "
καταγγέλλω αυτό το γεγονός, καθώς νοιώθω διπλά απογοητευμένος διότι αφενός
παραπλανήθηκα από επιτήδειο κύκλωμα, αφετέρου ένοιωσα και εγώ και η γυναίκα μου
θλίψη με τον θάνατο του σκυλιού.Θέλω οι άνθρωποι αυτοί να τιμωρηθούν που
εμπλέκονται και εγώ να δικαιωθώ ως η υπάρχουσα Νομοθεσία ορίζει και οικονομικά
μα προπάντων ψυχολογικά,Δεν θέλω άλλοι καταναλωτές να την "πάθουν"
παρομοίως..."
Η ΄Ενωση, ήρθε σε επαφή (τηλεφωνικά) με τον πωλητή του σκύλου, ο οποίος
αρνήθηκε την αγοραπωλησία , λέγοντας της ότι ,ο σκύλος δόθηκε "δωρεάν" στον
Φιλόζωο.
Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, λαμβάνονοντας την καταγγελία , από
τον καταναλωτή ,την προώθησε στην εποπτεύουσα σαυτήν Αρχή (Γενική Γραμματεία
Καταναλωτή) για τα περαιτέρω.
Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στηρίζει τον φιλόζωο καταναλωτή, ακόμα δε θα στηρίξει την προσπάθεια δικαίωσης του.
Τέλος, καλεί όλους τους καταναλωτές ,που επιθυμούν αγορές οικιακών
ζώων μέσω διαδικτύου, να ενημερώνονται επαρκώς για μη τυχόν ομοίων
περιπετειών.-Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στηρίζει τον φιλόζωο καταναλωτή, ακόμα δε θα στηρίξει την προσπάθεια δικαίωσης του.
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ 35
Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου