Γνωρίζετε, για παράδειγμα, ότι το κουβέρ έχει καταργηθεί;
Καθημερινά παράπονα δέχεται το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών που παρέχονται στους καταναλωτές.
Και μπορεί να απομένει λίγος χρόνος ακόμη μέχρι να τελειώσουν οι καλοκαιρινές διακοπές αλλά τον Δεκαπενταύγουστος αναμφίβολα σημειώνεται η μεγαλύτερη τουριστική κίνηση.
Γι’ αυτό το Κ.Ε.Π.Κ.Α. συμβουλεύει τους καταναλωτές να ελέγχουν πάντα το πόσο καθαρός είναι ο χώρος, στον οποίο πρόκειται να διανυκτερεύσουν. Να ζητούν οπωσδήποτε τον τιμοκατάλογο προτού παραγγείλουν. Αυτός, πρέπει, εκτός από τις τιμές να αναφέρει και ορισμένα χαρακτηριστικά των προϊόντων, όπως για παράδειγμα νωπά-κατεψυγμένα κ.ά.
Επίσης, οφείλουν να ζητούν πάντοτε την απόδειξη πληρωμής και να ελέγχουν τις χρεώσεις με βάση τον τιμοκατάλογο. Οφείλουν να γνωρίζουν ότι το κουβέρ έχει καταργηθεί.
Αν τα παραπάνω δεν ικανοποιούν αυτά για τα οποία έχετε συμφωνήσει, μπορείτε να καταγγείλετε τις επιχειρήσεις.
Πηγή : http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/398186/gia-na-min-sas-exapatisoun-stis-diakopes/
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου