Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Ε.Π.Κ.ΧΑΝ : " Επιτέλους Βρήκαν το Μάστορά τους οι Εισπρακτικές"

Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ενημερώνει τους καταναλωτές ότι οι καταγγελίες των πολιτών για τις "εισπρακτικές εταιρείες" βρίσκουν θετική ανταπόκριση από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Συγκεκριμμένα, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ζητάει από τις εισπρακτικές να προσκομίσουν αναλυτικό αρχείο (από το μηχανογραφικό σύστημα) καταγραφής όλων των σχετικών με την τηλεφωνική επικοινωνία των υπαλλήλων τους με τον καταναλωτή .... Ονοματεπώνυμο, ενεργειών, συμπεριλαμβανομένων των αναπάντητων κλήσεων ή των κλήσεων με μήνυμα σε τηλεφωνητή.
Θυμίζουμε στους καταναλωτές ότι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή βάσει Νομοθεσίας έχει την δυνατότητα αφού εξετάσει την καταγγελία των καταναλωτών και αφού διαπιστώσει παραβίαση των διατάξεων της ισχύουσας Νομοθεσίας "περί προστασίας των καταναλωτών" να επιβάλλει διοικητικό πρόστιμο, αλλά και ακόμα να προβεί στην ανάκληση της άδειας της Εισπρακτικής Εταιρείας.
Ένεκα των παραπάνω καλούμε τους καταναλωτές όταν νοιώσουν ότι παραβιάζονται τα δικαιώματά τους, αλλά και όταν η όχληση των εισπρακτικών εταιρειών καθίσταται ανεπίτρεπτη (ενημέρωση άλλων προσώπων, εκβιαστική συμπεριφορά, όχληση μη επιτρεπτού ωραρίου κ.λ.π.) να το καταγγέλλουν με κάθε πρόσφορο μέσο, απευθυνόμενοι στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ και στο τηλέφωνο 2821092666.

Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

Ιωάννα Μελάκη

ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ 35
Ταχ.Δ/νση : Πλ.1866 Αρ.2
e-mail : epkxan@gmail.com
Τηλ.-Fax : 2821092666-2821092306

Δεν υπάρχουν σχόλια: