Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

ΕΛΚΕΚΑ - 10 τρόποι που εξασφαλίζουν στους καταναλωτές περισσότερα δικαιώματα όταν ψωνίζουν ηλεκτρονικά

Σήμερα είναι μια ωραία ημέρα για τα 500 εκατομμύρια ευρωπαίων καταναλωτών. Η έγκριση της νέας οδηγίας της ΕΕ για τα δικαιώματα των καταναλωτών θα ενισχύσει τα δικαιώματά τους επιβάλλοντας κυρώσεις στους απατεώνες του διαδικτύου που ξεγελούν τους καταναλωτές κάνοντάς τους να πληρώνουν υπηρεσίες οι οποίες υποτίθεται ότι προσφέρονται δωρεάν, όπως τα ωροσκόπια ή οι συνταγές μαγειρικής. Οι αγοραστές θα πάψουν να πέφτουν στην παγίδα να υποχρεώνονται, παρά τη θέλησή τους, να αγοράζουν ασφάλεια ταξιδιού ή να ενοικιάζουν αυτοκίνητο κατά την αγορά εισιτηρίου στο διαδίκτυο. Και όλοι οι καταναλωτές θα έχουν στη διάθεσή τους προθεσμία 14 ημερών για να επιστρέψουν, εάν το επιθυμούν, τα εμπορεύματα που αγόρασαν εξ αποστάσεως μέσω διαδικτύου, ταχυδρομείου ή τηλεφώνου. Θέλω να ευχαριστήσω τον εισηγητή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, κ. Andreas Schwab, καθώς και την ουγγρική προεδρία της ΕΕ, για τη θερμή τους υποστήριξη και δράση που κατέστησε δυνατή αυτή τη σημαντική πολιτική εξέλιξη. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα μεριμνήσει για την ταχεία εφαρμογή των νέων κανόνων σε όλα τα κράτη μέλη, ώστε να έχουν οι καταναλωτές ολόκληρης της Ευρώπης μεγαλύτερη εμπιστοσύνη όταν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές ή άλλες αγορές».
Περισσότερα : http://www.elkeka.gr/content.asp?id=496

Δεν υπάρχουν σχόλια: