Κοζάνη, 20 Μαΐου 2011
Δελτίο Τύπου - ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ!
Το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) Δ. Μακεδονίας εφιστά την προσοχή των καταναλωτών στις ηχογραφημένες συνομιλίες. Συνιστούμε στους καταναλωτές, όταν τους αναφέρεται ότι η κλήση ηχογραφείται ‘για λόγους ασφαλείας’ ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, να κλείνουν απλώς το τηλέφωνο. Έχουμε δεχθεί πολλές καταγγελίες από καταναλωτές της περιοχής ότι χωρίς να το θέλουν (ή χωρίς να το καταλάβουν, π.χ. επειδή ανέφεραν τα στοιχεία τους ‘απλώς για επιβεβαίωση στοιχείων’) συνήψαν συμβάσεις με παρόχους κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας ή με εταιρείες διαφήμισης ή αναζήτησης στο διαδίκτυο ή σε επαγγελματικούς καταλόγους.Δελτίο Τύπου - ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ!
Εάν ο καταναλωτής επιθυμεί όντως να συνάψει σύμβαση με κάποια εταιρεία, το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) Δ. Μακεδονίας συνιστά να ζητήσει να του αποσταλεί εγγράφως η σύμβαση, ώστε να την υπογράψει με τον ‘παραδοσιακό’ τρόπο (οπότε και θα μπορέσει να λάβει γνώση όλων των όρων της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένων και των ‘ψιλών’ γραμμάτων).
Αυτό σημαίνει ότι ο καταναλωτής δεν πρέπει να δίνει τα στοιχεία του σε κλήση που ηχογραφείται, αλλά, εάν τον ενδιαφέρει το προϊόν, να ζητά ευγενικά να του αποσταλεί εγγράφως η σύμβαση και να κλείνει το τηλέφωνο.
Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, ας απευθυνθούμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ. Δ. Μακεδονίας, τηλ. 24610-42282.
ΚΕ.Π.ΚΑ. - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών Δυτικής Μακεδονίας
Σ. Μπλιούρα 2 – 501 00 – Κοζάνη – Τηλ. & Fax : 2461042282
Κέντρο Εξυπηρέτησης Καταναλωτών : 801-11-17200
e-mail : kepka@in.gr - http://kepkakozanis.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου