Δελτίο Τύπου 5-8-2025
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με την καταγγελία προς την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, από καταναλώτρια.
Δανειολήπτης νεαρής ηλικίας, που ζει με την υπερήλικη γιαγιά του, από την μητέρα του, η οποία τον φροντίζει και τον νοιάζεται, καθώς έχει απωλέσει τη μητέρα του, ο δε πατέρας του έφυγε στο εξωτερικό, θέλησαν να μεταβούν στην EuroΒank, υποκατάστημα των Χανίων, για να εξοφλήσουν το υπόλοιπο ποσό του καταναλωτικού δανείου του εγγονού, ποσού των 5.000 ευρώ.
Πήγαν στην Τράπεζα μαζί ρωτούσαν σε ποιο λογαριασμό να γίνει η κατάθεση, κανείς υπάλληλος δεν θέλησε να απαντήσει, πλήρης απαξίωση!!!
Τέλος, αγανακτισμένος ο νεαρός δανειολήπτης και θυμωμένος, εγκατέλειψε την προσπάθεια της επικοινωνίας, η δε γιαγιά παρακαλώντας, μένοντας και επιμένοντας, βρέθηκε υπάλληλος που της έδωσε ένα σημείωμα, που έγραφε Dovalue και ένα τηλέφωνο λέγοντάς της να απευθυνθούν εκεί.
Το γεγονός αυτό καταγγέλθηκε στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης από την υπερήλικη γιαγιά του δανειολήπτη, ο οποίος είναι μέλος της Ένωσης, με την παράκληση να μεσολαβήσει η Ένωση, να βρεθεί άκρη για λογαριασμό του οφειλέτη εγγονού της, καθώς η γιαγιά ήθελε να εξοφλήσει το χρέος, βοηθώντας οικονομικά τον εγγονό της, για να μην έχει περαιτέρω προβλήματα ο εγγονός της και να μην του γίνει μελλοντικά κατάσχεση και πλειστηριασμός, στο σπίτι που κληρονόμησε από την αποθανούσα μητέρα του.
Το Δελτίο αυτό, δίδεται από την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης για τους εξής λόγους:
Πρώτον, για να καταγγείλει η Ένωση, το «αλαλούμ» στο οποίο βρίσκονται οι δανειολήπτες που πήραν δάνειο η πιστωτική κάρτα ,από κάποια τράπεζα και τώρα με την πώληση των δανείων, από τις τράπεζες στα funds και στους serveres, να θέλουν να ξεχρεώσουν και να μην μπορούν να βρουν άκρη, ουσίας που βρίσκεται το δάνειο τους.
Δεύτερον και πιο τραγικό!!!
Η πλήρη αδιαφορία και απαξίωση του τραπεζικού συστήματος, στους χθεσινούς πελάτες τους, ούτε ενημέρωση, αν και νομικά όφειλαν, και οφείλουν και ο πωλητής και ο αγοραστής των δανείων, να έχουν ενημερώσει τους δανειολήπτες σε ποιον ανήκει πλέον το δάνειο τους.
Τρίτον
Έχουν ονομάσει κατά καιρούς τους δανειολήπτες "μπαταχτσήδες και απατεώνες", ύβρεις απαράδεκτες, διότι κατά την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, που συνδράμει τους δανειολήπτες εδώ και 15 χρόνια, έχει αποδειχθεί ότι την δυσκολία στην εξυπηρέτηση των δανείων την έφεραν οι διαφορές συγκυρίες ,όπως η οικονομική κρίση, η μείωση μισθών και συντάξεων, η ανεξέλεγκτη ακρίβεια, η υγειονομική κρίση.
α. Δεν είναι κατασκεύασμα των δανειοληπτών!!!
Τέλος, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, συνεχίζει να στέκεται δίπλα στους πολίτες που θέλουν ,συμβουλευτική καθοδήγηση και διαμεσολάβηση προκειμένου να ρυθμίσουν τα χρέη τους για να σώσουν τα σπίτια τους
Για ενημέρωση και ραντεβού τηλ. επικοινωνίας 3821092406 ημέρες Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή από τις 9 έως 12.
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ 35
Ταχ. Δ/νση: Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ: 2821092666 - 2821092306
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου