ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 19-11-2018
Με αφορμή την εξαγγελία του εμπορικού κόσμου της Κρήτης, για υλοποίηση της προωθητικής δράσης, «Black Friday», η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, συστήνει συμβουλεύοντας τους καταναλωτές τα εξής:
Με αφορμή την εξαγγελία του εμπορικού κόσμου της Κρήτης, για υλοποίηση της προωθητικής δράσης, «Black Friday», η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, συστήνει συμβουλεύοντας τους καταναλωτές τα εξής:
1. Οι καταναλωτές
πριν ψωνίσουν οφείλουν να κάνουν έρευνα αγοράς, ώστε να μπορέσουν να
συγκρίνουν τις τιμές στα είδη που έχουν επιλέξει και να είναι βέβαιοι ότι το
όφελος από την προσφορά είναι πραγματικό, την Παρασκευή που θα προβούν σε
αγορές. Η διαδικτυακή αναζήτηση μέσα από τις ιστοσελίδες των καταστημάτων,
είναι χρήσιμο εργαλείο και διευκολύνει τη σύγκριση και τον εντοπισμό της
πραγματικής ευκαιρία
2. Πρέπει στις αναρτημένες πινακίδες, να αναγράφονται η αρχική και η μειωμένη τιμή των προϊόντων που πωλούνται σε προσφορά και, προαιρετικά, το ποσοστό της μείωσης.
Προσοχή σε εκείνα τα ηλεκτρονικά καταστήματα, καθώς και στα προφίλ που πωλούν προϊόντα στα social media, χωρίς να αναφέρουν πλήρη στοιχεία της επιχείρησης (πλήρης εταιρική επωνυμία, ταχυδρομική διεύθυνση, σταθερό τηλέφωνο, αριθμό καταχώρησης στο ΓΕΜΗ, ΑΦΜ, e-mail), είτε εδρεύουν στην Ελλάδα είτε σε άλλο κράτος μέλος της Ε.Ε. Δεν είναι πάντοτε αξιόπιστα.
3. Πρέπει να κρατούν οι καταναλωτές όλα τα αποδεικτικά στοιχεία των συναλλαγών τους (αποδείξεις) για να μπορέσουν να ασκήσουν τα δικαιώματά τους έναντι του προμηθευτή, (εμπόρου) αν παρουσιαστεί οποιοδήποτε πρόβλημα.
4. Οι καταναλωτές θα πρέπει να αγοράζουν με σύνεση, σύμφωνα με τις ανάγκες τους, τυχόν εξωφρενικές προσφορές των ημερών δεν πρέπει να τους παρασύρουν
Τέλος ,διευκρινίζουμε ότι, και κατά την περίοδο των προσφορών, της προωθητικής δράσης «Black Friday τα δικαιώματα των καταναλωτών εξακολουθούν να ισχύουν στο ακέραιο
Για καταγγελίες, παραπλάνησης στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (1520) και στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
2. Πρέπει στις αναρτημένες πινακίδες, να αναγράφονται η αρχική και η μειωμένη τιμή των προϊόντων που πωλούνται σε προσφορά και, προαιρετικά, το ποσοστό της μείωσης.
Προσοχή σε εκείνα τα ηλεκτρονικά καταστήματα, καθώς και στα προφίλ που πωλούν προϊόντα στα social media, χωρίς να αναφέρουν πλήρη στοιχεία της επιχείρησης (πλήρης εταιρική επωνυμία, ταχυδρομική διεύθυνση, σταθερό τηλέφωνο, αριθμό καταχώρησης στο ΓΕΜΗ, ΑΦΜ, e-mail), είτε εδρεύουν στην Ελλάδα είτε σε άλλο κράτος μέλος της Ε.Ε. Δεν είναι πάντοτε αξιόπιστα.
3. Πρέπει να κρατούν οι καταναλωτές όλα τα αποδεικτικά στοιχεία των συναλλαγών τους (αποδείξεις) για να μπορέσουν να ασκήσουν τα δικαιώματά τους έναντι του προμηθευτή, (εμπόρου) αν παρουσιαστεί οποιοδήποτε πρόβλημα.
4. Οι καταναλωτές θα πρέπει να αγοράζουν με σύνεση, σύμφωνα με τις ανάγκες τους, τυχόν εξωφρενικές προσφορές των ημερών δεν πρέπει να τους παρασύρουν
Τέλος ,διευκρινίζουμε ότι, και κατά την περίοδο των προσφορών, της προωθητικής δράσης «Black Friday τα δικαιώματα των καταναλωτών εξακολουθούν να ισχύουν στο ακέραιο
Για καταγγελίες, παραπλάνησης στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (1520) και στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ 35
Ταχ. Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ: 2821092666-28210 92306
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου