Κο Συντάκτη Υπ. Ανάπτυξης
ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Γούναρη 4 185 31 – Πειραιάς
Τηλ. & Fax.: 210 4111080
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - Δελεαστικές οι εκπτώσεις … αλλά με αρνητική ψυχολογία και με άδεια πορτοφόλια περιμένουν τους καταναλωτές
Με τα μάτια θα αγοράζουν οι καταναλωτές τα είδη που χρειάζονται κατά την διάρκεια των εκπτώσεων, λόγω της επικίνδυνης συρρίκνωσης που έχει υποστεί το εισόδημά τους, μετά τις βάρβαρες περικοπές σε μισθούς και συντάξεις ελέω Μνημονίων!!!
Είναι πλέον γνωστό, ότι οι δραματικές περικοπές που έχουν κυριολεκτικά αφυδατώσει το οικογενειακό εισόδημα, δεδομένης και της χαριστικής βολής από τα αλυσιδωτά αντιλαϊκά χαράτσια, τους έμμεσους και άμεσους φόρους συμπεριλαμβανομένης και της ακρίβειας, θα έχουν ως αποτέλεσμα, την αδυναμία των καταναλωτών να ανταποκριθούν στις δελεαστικές εκπτώσεις των εμπόρων.
Είναι μαθηματικά βέβαιο ότι τα εμπορικά καταστήματα θα ψάχνουν για αγοραστές με τα κιάλια, δεδομένης μάλιστα της αρνητικής ψυχολογίας των καταναλωτών εξ’ αιτίας της καλπάζουσας οικονομικής κρίσης.
Η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδας πιστεύει ότι ο εμπορικός κόσμος της χώρας, θα προχωρήσει σε πρωτόγνωρες και δελεαστικές εκπτώσεις έτσι ώστε να προσελκύσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού, σε περίοδο μάλιστα ισχνών αγελάδων…
Παρά την οικονομική κρίση εμείς πιστεύουμε ότι οι καταναλωτές που θα πραγματοποιήσουν τις όποιες αγορές τους, πρέπει να έχουν υπόψη τους τα εξής σημεία :
Οι Δέκα Συμβουλές :
• Να αγοράζει με βάση τις οικονομικές δυνατότητες και τις πραγματικές ανάγκες του νοικοκυριού.
• Να κάνει σύγκριση τιμών και ποιότητας, δηλαδή διερεύνηση της αγοράς που αυτό σημαίνει ότι τα είδη που έχει "τσεκάρει" ο καταναλωτής πρίν την έναρξη των εκπτώσεων θα πρέπει να υπάρχουν στις βιτρίνες και στα ράφια των καταστημάτων κατά την διάρκεια των εκπτώσεων.
• Να καταρτίζει λίστα με τα είδη που θέλει ν’ αγοράσει, δηλαδή στην από πριν έρευνα τιμών, ώστε να διαπιστώσει εάν από την πρώτη ημέρα των εκπτώσεων οι αρχικές τιμές είναι ίδιες με αυτές πριν τις εκπτώσεις.
• Να αγοράζει χωρίς χρονική πίεση, γιατί κερδισμένος καταναλωτής θα είναι αυτός που η αγοραστική του συμπεριφορά θα είναι ορθολογιστική και θα κάνει την πλέον σωστή επιλογή, σύμφωνα με ότι «χρειάζεται» και όχι με ότι «θέλει»...
• Να αποφεύγει την χρήση πιστωτικών καρτών και καταναλωτικών δανείων.
• Να αποφεύγει τα καταστήματα και πολυκαταστήματα εκείνα που διαφημίζουν μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων σε ένα ή ελάχιστα είδη τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι και τα υπόλοιπα είδη των καταστημάτων αυτών είναι φθηνότερα σε σχέση με αντίστοιχα είδη άλλων καταστημάτων.
• Να ενημερώνεται από τους εμπόρους, για το εάν μπορούν να πραγματοποιούν αλλαγές ειδών που αγοράζουν κατά την διάρκεια των εκπτώσεων.
• Να ζητάει απόδειξη, γιατί αφενός αποδεικνύεται η αγορά σε περίπτωση ελλατωματικού είδους και αφετέρου αποτρέπεται η φοροδιαφυγή.
• Να ζητάει πλήρη και επακριβή ενημέρωση όταν αγοράζει είδη με δόσεις (μηνιαία δόση, ετήσιο πραγματικό επιτόκιο, σύνολο δόσεων, έναρξη δόσεων, τιμή μετρητοίς, κλπ.).
• Nα καταγγέλλει στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή 1520, όταν υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία, των περιπτώσεων που κάποιοι θα προσπαθήσουν να ξεγελάσουν τους καταναλωτές με πλασματικές εκπτώσεις...
Για την Ένωση Καταναλωτών Ελλάδας
Μιχάλης Τσιφάκης
Πρόεδρος Δ.Σ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου