Δελτίο Τύπου 30-7-2025
Η εμπειρία μας, δεκάδες χρόνια στην αγορά της Κρήτης, μας απέδειξε αυτό και με τα καθημερινά παραδείγματα αντιμετώπισης των καταναλωτών, δηλώνουμε ότι υπάρχει μια έρημος ... Μεταξύ των τοπικών εμπορικών επιχειρήσεων και των ξενόφερτων εμπορικών επιχειρήσεων.
Καταναλωτές του νησιού μας,
Σας καλέσαμε και σας καλούμε, να ψωνίζετε από τις τοπικές εμπορικές επιχειρήσεις, από τις Κρητικές επιχειρήσεις, διότι έχουν κοινωνικό πρόσωπο και η διαχείριση μετά την αγορά ενός προϊόντος σε περίπτωση ελαττώματος.
Καμία σχέση με τις ξενόφερτες επιχειρήσεις.
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καθημερινά δέχεται εκατοντάδες καταγγελίες τις οποίες ταξινομεί και η παρέμβασή της είναι άμεση για την προστασία των συμφερόντων του Καταναλωτή.
Πώς διαχειρίζεται η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης μια καταγγελία.
Πρώτον:
Γίνεται δεκτή η καταγγελία, με υπογραφή του καταγγέλλοντος θεωρημένη από το πλησιέστερο ΚΕΠ.
Δεύτερον:
Εάν ο καταγγέλλων δεν είναι μέλος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ζητείται σχετική εξουσιοδότηση για την εκπροσώπηση του καταναλωτή από την Ένωση, έναντι της εμπορικής επιχείρησης
Τρίτον:
Θα πρέπει να υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία αγοράς του προϊόντος (απόδειξη αγοράς, φωτό του ελαττωματικού προϊόντος)
Σημειώνουμε ότι παρατηρείται όταν το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό και ο έμπορος δεν το κάνει αποδεκτό ο καταναλωτής έχει νομική προστασία της αντικατάστασης με ένα νέο προϊόν ή την επιστροφή των χρημάτων του.
Δυστυχώς,
Παρατηρείται το φαινόμενο, οι ξενόφερτες Αλυσίδες, που εμπορεύονται διάφορα προϊόντα, στον τόπο μας, να μην δέχονται αυτή την τακτική για αντικατάσταση του προϊόντος .Σε περίπτωση ελαττώματος αυτού δυστροπούν για αντικατάσταση, εφεύρουν διάφορες αιτιολογίες αποφεύγοντας την αντικατάσταση του προϊόντος.
Αντίθετα, οι τοπικές επιχειρήσεις, άμεσα προβαίνουν στην αντικατάσταση.
Πρόσφατο περιστατικό:
Μητέρα αγόρασε ένα ζευγάρι παντούφλες στο παιδί της με εκπτωτική τιμή 23 ευρώ από πολυεθνική που έχει υποκατάστημα στην πόλη των Χανίων και σε δύο ημέρες το πάνω μέρος της παντόφλας παρουσίασε εξαφάνιση της υφής της.
Όταν η μητέρα πήγε στο κατάστημα και το ανέφερε ζητώντας αντικατάσταση του προϊόντος, προσπάθησε η επιχείρηση να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα ότι το πάνω μέρος της παντόφλας παρουσίασε το ελάττωμα από κακή χρήση με υπαιτιότητα του μικρού παιδιού.
Η μητέρα του παιδιού, νοιώθοντας τη λεκτική επικοινωνία άδικη, προσέφυγε στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, για διεκδίκηση των δικαιωμάτων της, ως Καταναλωτής.
Η αντίδραση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης υπήρξε άμεση, διότι ένοιωσε ότι τα δικαιώματα του Καταναλωτή θίγονται ασύστολα και επιθετικά, άμεσα (τηλεφωνικά) ενημέρωσε την εταιρεία αγοράς του προϊόντος τονίζοντας την παράβαση των δικαιωμάτων του καταναλωτή ζητώντας φιλικά και εξωδικαστικά την άμεση αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος επισημαίνοντας τις αρνητικές επιπτώσεις που θα έχει η εμπορική επιχείρηση εάν η καταγγελία πάρει την νομική οδό.
Έπειτα, από τα παραπάνω και επειδή ως Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, έχουμε αντιμετωπίσει το υπεροπτικό ύφος πολλών ξενόφερτων επιχειρήσεων σάς καλούμε να προτιμάτε στις αγορές σας, τοπικά καταστήματα, που μας εμφανίζουν φιλικό, διαχειρίσιμο, κοινωνικό πρόσωπο.
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ 35
Ταχ. Δ/νση: Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ: 2821092666 - 2821092306
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου