Πέμπτη 22 Ιουνίου 2023

Ε.Π.Κ. Κρήτης: "Εξώδικο από Δανειολήπτη σε Εισπρακτική Εταιρεία"

Δελτίο Τύπου 22-06-2023

Καταγγελίες παράπονα και απόγνωση. από αγανακτισμένους δανειολήπτες ΔΕΧΕΤΑΙ καθημερινά, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, που ενώ έχουν εντάξει και ρυθμίσει τα χρέη τους βάσει του ν. Κατσέλη, είτε δέχονται τηλεφωνήματα από τις μεσολαβούσες εταιρείες, είτε δέχονται Εξώδικα, πιεστικά, φοβικά, απειλητικά από τους συνεργάτες αυτών (δικηγορικά γραφεία).

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα Χανιώτη δανειολήπτη που ενώ εντάχθηκε στο ν. Κατσέλη, με θετική απόφαση από το Ειρηνοδικείο Χανίων, που ρυθμίζει το χρέος του και σώζει το σπίτι του με 20ετή καταβολή μηνιαίας δόσης, Ο καταναλωτής υπήρξε συνεπής στην καταβολή της ορισθείσας μηνιαίας δόσης.

Παρά ταύτα, δέχτηκε Εξώδικο από Δικηγορική Εταιρεία των Αθηνών η οποία του καταλογίζει απλήρωτες δόσεις και του καταγγέλλει την Δικαστική απόφαση, δηλαδή στο Εξώδικο αναφέρεται αβάσιμα για απλήρωτες δόσεις με ένα φανταστικό ποσό να καταβάλλει άμεσα, απειλώντας τον ότι θα προβεί σε καταδιωκτικά μέτρα αν δεν καταβληθεί το υπερβάλλον ποσό, και ότι θέτει άμεσα σε κίνδυνο να χάσει το σπίτι του.

Ο Οφειλέτης, δεν πτοήθηκε, καθώς εκτελούσε με ευλάβεια την απόφαση του Ειρηνοδικείου Χανίων, καταβάλλοντας την ορισθείσα δόση

Για το θέμα ενημερώθηκε άμεσα το νομικό τμήμα της Ένωσης το οποίο τον καθοδήγησε να απαντήσει εντός 10 ημερών.

Σας παραθέτουμε το Εξώδικο του δανειολήπτη

Το ΕΞΩΒΔΙΚΟ

ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΟΦΕΙΛΕΤΗ

ΠΡΟΣ:

"Ενίσταμαι και καταγγέλλω εξώδικα την μη νόμιμη τακτική και πρακτική σας να στραφείτε εναντίον μου με Εξώδικη πρόσκληση και καταγγελία αναφερόμενοι στην μη εκτέλεση εκ μέρους μου στις επιταγές του άρθρου 9 παρ. 2 του ν. 3869/2010, ως ίσχυε και βάσει του οποίου εκδόθηκε η υπ’ αρ. 574/2016 απόφαση του Ειρηνοδικείου Χανίων, όπου μου ορίστηκε ρητά η καταβολή στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, Α.Ε το ποσό των 205,92 ευρώ το μήνα, για χρονικό διάστημα 20 ετών (240) μήνες.

Η καταβολή των μηνιαίων αυτών δόσεων θα ξεκινήσει το πρώτο τριήμερο του πρώτου μήνα, τρία χρόνια μετά τη δημοσίευση της απόφασης και θα γίνει χωρίς ανατοκισμό, με το μέσο επιτόκιο στεγαστικού δανείου με κυμαινόμενο επιτόκιο, που ίσχυε σύμφωνα με το στατιστικό δελτίο της Τράπεζας της Ελλάδας.

Σας γνωρίζω , ότι με αιφνιδιάσετε, με ότι αυτό συνεπάγεται στον ψυχισμό μου και στη διατάραξη της οικογενειακής μου ισορροπίας, και ώς είμαι παντρεμένος με ανήλικο τέκνο.

καθώς είμαι συνεπέστατος στη καταβολή της μηνιαίας ορισθείσας δόσης της οφειλής μου, όπως αυτή καθορίστηκε με την υπ. 574/2016 από την ειρηνοδίκη Χανίων Έλενα Μεριμιανάκη.

 

Κύριοι,

Σας επισυνάπτω αποδείξεις των τελευταίων μηνιαίων καταβολών των 210,00 ευρώ στην Εθνική Τράπεζα.

Επειδή, προβήκατε σε ενέργειες άστοχες και μη νόμιμες, καθώς με διασύρατε τα προσωπικά μου δεδομένα, ν. 4624/2019, σε δικηγορικά γραφεία, σε δικαστικούς επιμελητές χωρίς την ενημέρωσή μου και συναίνεση μου,

Επειδή τυγχάνει να είμαι 100% συνεπέστατος, ως προς τον πιστωτή μου (Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος (σας ζητώ να περιοριστείτε στα ανατεθέντα σε σας καθήκοντα και να μην τα υπερβαίνετε, θίγοντας προσωπικότητες και δικαιώματα.

Κύριοι,

Καλείστε στην άμεση συμμόρφωση σας, παύοντας να ενεργείτε άκαιρα, φοβικά ετσιθελικά και μη νόμιμα, διότι σε περίπτωση μη συμμόρφωσης σας θα προβώ όπως έχω το δικαίωμα, σε κάθε νόμιμη ενέργεια ενώπιον των Αρχών της Χώρας μου για να προστατέψω τα δικαιώματά μου.

Με τη ρητή επιφύλαξη ,κάθε νόμιμου δικαιώματός μου.

Τέλος, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, της οποίας τυγχάνω μέλος, παρακαλείται, όπως διαβιβάσει την παρούσα στους αποδέκτες.

Ο Εξωδίκως διαμαρτυρόμενος".

Έπειτα, από τα παραπάνω , η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών, καλεί κάθε οφειλέτη μέλος της Ένωσης, είτε είναι στο ν. Κατσέλη είτε όχι να ενημερώνεται συνεχώς από την Ένωση.

 

Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

 

Ιωάννα Μελάκη

 

ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ 35
Ταχ. Δ/νση: Πλ.1866 Αρ.2
Email:
epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ: 2821092666 - 2821092306

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: