ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 23-10-2018
Τον τελευταίο καιρό παρατηρείται "απόρριψη" αρκετών αιτήσεων υπερχρεωμένων νοικοκυριών, ν.3869/2010 ,από τα Ειρηνοδικεία της Χώρας, αλλά και της Κρήτης, αιτήσεων που είχαν κατατεθεί από οφειλέτες από το 2012, καθότι οι δικαστές δέχονται το σκεπτικό της δόλιας δανειοδότησης που προβάλλουν οι δανειστές, με αποτέλεσμα πολλοί οφειλέτες, να βρίσκονται σε δυσκολία και προβληματισμό, τι μέλλει γενέσθαι, για το εάν θα χάσουνε το σπίτι τους, εάν κινδυνεύουν τα περιουσιακά τους στοιχεία κινητά και ακίνητα με κατάσχεση και πλειστηριασμό.
Και σαυτό τον προβληματισμό, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , προτείνει αισιόδοξες λύσεις στα μέλη της και μη.
Οι προτεινόμενες λύσεις είναι:
1) Εφετείο Εάν η αίτηση μας απορρίφθηκε από το Ειρηνοδικείο,
δεν τα παρατάμε ούτε απογοητευόμαστε, απευθυνόμαστε στην ΄Ενωση Προστασίας
Καταναλωτών Κρήτης και ζητάμε συμβουλευτική για το επόμενο βήμα, που
είναι η κατάθεση αίτησης έφεσης, στο ΠρωτοδικείοΤον τελευταίο καιρό παρατηρείται "απόρριψη" αρκετών αιτήσεων υπερχρεωμένων νοικοκυριών, ν.3869/2010 ,από τα Ειρηνοδικεία της Χώρας, αλλά και της Κρήτης, αιτήσεων που είχαν κατατεθεί από οφειλέτες από το 2012, καθότι οι δικαστές δέχονται το σκεπτικό της δόλιας δανειοδότησης που προβάλλουν οι δανειστές, με αποτέλεσμα πολλοί οφειλέτες, να βρίσκονται σε δυσκολία και προβληματισμό, τι μέλλει γενέσθαι, για το εάν θα χάσουνε το σπίτι τους, εάν κινδυνεύουν τα περιουσιακά τους στοιχεία κινητά και ακίνητα με κατάσχεση και πλειστηριασμό.
Και σαυτό τον προβληματισμό, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , προτείνει αισιόδοξες λύσεις στα μέλη της και μη.
Οι προτεινόμενες λύσεις είναι:
2) Διαμεσολάβηση Ζητάμε να ενημερωθούμε δια την μεσολάβηση,η οποία θεωρείται λύση Πολιτισμού και πλέον εφαρμόζεται από διαπιστευμένους μεσολαβητές σε αρκετές Ιδιωτικές διαφορές
Ουσίας, η Διαμεσολάβηση είναι μια εναλλακτική μέθοδος εξωδικαστικής επίλυσης ιδιωτικών διαφορών, στην οποία τα μέρη, με τη βοήθεια και συνδρομή του Διαμεσολαβητή, ενός τρίτου προς τα μέρη ουδέτερου προσώπου, διαπραγματεύονται προκειμένου να καταλήξουν σε μία βιώσιμη και αμοιβαία ικανοποιητική λύση της διαφοράς, χωρίς την ανάγκη να προσφύγουν σε μία χρονοβόρα και δαπανηρή δικαστική διαμάχη.
Τέλος, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, κάνει γνωστό, στους οφειλέτες, ότι διαθέτει όλα τα μέσα να βοηθήσει τους οφειλέτες όποια λύση και αν εκείνος επιλέξει.
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ 35
Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου