Δελτίο Τύπου 23-11-2025
Με αφορμή τα παράπονα πολλών καταναλωτών που λαμβάνει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης τον τελευταίο καιρό για τους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας, για το ότι οι λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος, που λαμβάνουν, δεν έχουν προκύψει από ακριβή παρακολούθηση των μετρητών αλλά … από εκτίμηση, η Ένωση, ως ο πλέον θεσμικός φορέας προάσπισης και προστασίας των συμφερόντων των καταναλωτών και όχι μόνο, οφείλει το γεγονός αυτό να το καταγγείλει δημόσια μεταφέροντας τον προβληματισμό των καταναλωτών και καλώντας άμεσα, τους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας να σεβαστούν τα δικαιώματα των καταναλωτών και να συμμορφωθούν.
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τις καταγγελίες, οι καταναλωτές καταγγέλλουν και διαμαρτύρονται, ως επί το πλείστον πελάτες της ΔΕΗ, ότι δέχονται λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος, χωρίς να υπάρχουν πραγματικές μετρήσεις, από τα αρμόδια συνεργεία μέτρησης.
Επίσης, υπάρχουν παράπονα, που αναφέρουν ότι ακόμα και με τηλεφωνική δήλωση των KW στον ΔΕΔΔΗΕ η ηλεκτρονικά στο site του ΔΕΔΔΗΕ, αυτές δεν λαμβάνονται υπόψιν, με αποτέλεσμα οι νέοι λογαριασμοί να είναι κατ’ εκτίμηση και όχι οι πραγματικές καταναλώσεις.
Επειδή, οι ενέργειες αυτές εκ μέρους των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας, είναι μονόπλευρες και καταχρηστικές,
Ζητάμε άμεσα να ενεργοποιηθούν τα συνεργεία που θα καταγράφουν τις πραγματικές καταναλώσεις και όχι της κατ’ εκτίμηση, καθώς σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις των διαμαρτυριών, τα ποσά των λογαριασμών είναι πολύ μεγαλύτερα και συνεχιζόμενα.
Επιπρόσθετα, οφείλουμε να αναφέρουμε και το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες ηλεκτρικής ενέργειας, σχετικά με τις στιγμιαίες διακοπές ρεύματος που συμβαίνουν και δημιουργούν προβλήματα και οικονομικές ζημιές τόσο σε οικίες όσο και στους επαγγελματίες και σε καταστήματα Επίσης την αβάστακτη χρέωση, σε κάποιες περιπτώσεις με την αιτιολογία ότι δεν γίνεται καταμέτρηση, διότι το ρολόι δεν είναι προσβάσιμο ... Η αιτιολογία αυτή, από την Ένωση έχει καταρριφθεί, διότι οι περισσότεροι καταναλωτές δηλώνουν ότι η θέση του ρολογιού είναι σταθερή επί χρόνια.
Τέλος, επειδή το θέμα είναι σοβαρό (κοινωνικό - οικονομικό), ζητάμε από τους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας και από την ΔΕΔΔΗΕ να σεβαστούν τα δικαιώματα των καταναλωτών, όπως αυτά ορίζονται από την ισχύουσα νομοθεσία, διότι οι καταναλωτές είναι εκείνοι που στηρίζουν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα και ύπαρξή τους και δε θα ανεχτούμε ως θεσμική συλλογικότητα να συνεχίσουν οι καταναλωτές, να γίνονται μπαλάκι του πινγκ-πονγκ, διεκδικώντας τα δίκαια δικαιώματά τους.
Για παράπονα καταγγελίες οι καταναλωτές, μπορούν να επικοινωνούν με την Ένωση, στο τηλέφωνο 2821092306, εργάσιμες ημέρες και ώρες λειτουργίας, από τις 9 έως 12 και στο e-mail epkxan@gmail.com
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ 35
Ταχ. Δ/νση: Πλ.1866 Αρ.2
E-mail: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ: 2821092666 - 2821092306
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου