Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2025

Ε.Π.Κ. Κρήτης: 'Άρπαξαν τα "κοράκια" το σπίτι συνταξιούχου Ηρακλειωτισας, στο πι και φι"

Δελτίο Τύπου 10-11-2025

Ηρακλειώτισσα, καταγγέλλει στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ότι της πλειστηριάστηκε το σπίτι της, με μη νόμιμες διαδικασίες, ενώ εκείνη είχε καταθέσει αίτηση ρύθμισης στον Εξωδικαστικό Διακανονισμό και είχε οριστικοποιηθεί και ο σύζυγός της ως ευάλωτος συνοφειλέτης.

Αναλυτικά:

Πρόκειται για συνταξιούχο δανειολήπτρια με σύζυγο με 100% αναπηρία και τέκνο ανάπηρο. Είχε οφειλές από δάνεια και πιστωτικές κάρτες τα οποία εξυπηρετούσε κανονικά, αλλά λόγω οικονομικής κρίσης και υγειονομικής κρίσης αλλά και προβλήματα υγείας της οικογένειας είχε σταματήσει να τα εξυπηρετεί, αλλά πίστευε ότι θα τα καταφέρει, αφού είχε ενημερώσει την δανείστρια τράπεζα, δεχόμενη να μπει η κατοικία της υποθήκη.

Σύμφωνα με την ίδια, οι οφειλές της μεταβιβάστηκαν από την τράπεζα σε Εταιρεία διαχείρισης χώρα οι Ε καμία ενημέρωση ώσπου δέχτηκε την έκθεση κατάσχεσης και της έγινε και πλειστηριασμός, μη νόμιμα διότι είχε οριστικοποιηθεί η αίτησή της στον Εξωδικαστικό Διακανονισμό στην Ηλεκτρονική πλατφόρμα.

Μετά από αυτό η οφειλέτρια κατέθεσε ανακοπή κατά του πλειστηριασμού εντός της νόμιμης προθεσμίας και επίδωσε και Εξώδικη πρόσκληση και Διαμαρτυρία και στην υπερθερμάστρια εταιρεία, αλλά και στην Επισπεύδουσα εταιρεία.

Σας παραθέτουμε απόσπασμα της Εξώδικης Πρόσκλησης Διαμαρτυρίας της οφειλέτριας κατά των εταιρειών (κοράκια) όπου τα λέει όλα.

"Στο σημείο αυτό θα ήθελα να επισημάνω ότι η συμπεριφορά των καθών (εννοεί τις εταιρείες, με τον τρόπο που έγινε ο πλειστηριασμός, είναι καταχρηστική και αντίκειται στην καλή πίστη, τα χρηστά και συντακτικά ήθη. Η ταύτιση προσώπων και συμφερόντων μεταξύ της εταιρείας που διενεργεί τον πλειστηριασμό και της εταιρείας που τον κερδίζει, είναι μια πρακτική που παραβιάζει κατάφωρα την Αρχή της καλής πίστης και του υγιούς ανταγωνισμού.

Η Εταιρεία διαχείρισης, λειτουργεί με αδιαφανείς μεθόδους και να βοηθά άλλες εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται να αποκτούν ακίνητα οφειλετών με μη νόμιμους τρόπους και διαδικασίες.

Πρόκειται για συμπεριφορές που θίγουν παραχρήμα την αρχή της διαφάνειας, καλής πίστης στην διαδικασία της αναγκαστικής εκτέλεσης και αφήνουν απροστάτευτους τους οφειλέτες και εγγυητές απέναντι σε δόλιες μεθοδεύσεις.

Ζητώ,

Την άμεση διαγραφή από τα κτηματολογικά φύλλα του κτηματολογικού γραφείου Αγίου Νικολάου της περίληψης της κατακυρωτικής έκθεσης κα .φθατητηδη της κυριότητας του ακινήτου.

Σας καλώ 

Σε α) Εξωδικαστική διαμεσολάβηση 

β) η μέσω του Εξωδικαστικού Μηχανισμού (πλατφόρμα) αφού η αίτησή μου έχει οριστικοποιηθεί".

Συμπερασματικά

Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στην διάθεση της, συμπαραστέκεται στην δανειολήπτρια, καθώς κινήθηκε εμπρόθεσμα και νόμιμα χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που της δίνει ο νόμος, για να ματαιώσει τον πλειστηριασμό.

Καταγγέλλει τη συμπεριφορά και τον τρόπο που ενήργησαν οι δύο εταιρείες και πλειστηρίασαν στο (πι και φι) την κατοικία της συνταξιούχου, με αντικοινωνική συμπεριφορά.

Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ως Εθνική Ένωση υπό την αιγίδα του υπουργείου Ανάπτυξης, αφού ολοκληρώσει τον φάκελο, θα τον μεταβιβάσει στις αρμόδιες Αρχές για τα περαιτέρω.

Τέλος, αναφέρουμε ότι τα παραπάνω προβαλλόμενα είναι θλιβερά, αλλά ως συλλογικότητα δεν πτοούμαστε, θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε και να υποστηρίζουμε το Δίκαιο.

Για ενημέρωση συμβουλευτική και καθοδήγηση, μπορείτε να τηλεφωνήσει στο 2821092306 ημέρες Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή ώρες 9 έως 12.

 

Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης 

Ιωάννα Μελάκη 

ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ 35
Ταχ. Δ/νση: Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ: 2821092666 - 2821092306

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: