Όπως ανακοινώθηκε επισήμως στην Ιταλία (https://www.alitalia.com/en_en/fly-alitalia/news-and-activities/news/schedule-changes-and-refunds-for-flights-from-15-october.html), μετά τη διαδικασία πώλησης του πτητικού έργου της αεροπορικής εταιρείας "Alitalia - Società Aerea Italiana Spa" στη δημόσια εταιρεία Italia Trasporto Aereo SpA, το Ιταλικό Δημόσιο εξουσιοδότησε την Alitalia να σταματήσει τις πωλήσεις εισιτηρίων. Η διακοπή των πτητικών δραστηριοτήτων ξεκινά από τις 15 Οκτωβρίου 2021, που αποτελεί την αρχική ημερομηνία των νέων πτήσεων του νέου φορέα.
Οι κάτοχοι εισιτηρίων Alitalia (055) των οποίων η πτήση είναι προγραμματισμένη:
- μετά τις 24 Αυγούστου 2021
- με ημερομηνία ταξιδιού από 15 Οκτωβρίου 2021
- από / προς οποιονδήποτε προορισμό / προέλευση παγκοσμίως
και έχει ακυρωθεί, υπάρχουν οι εξής εναλλακτικές δυνατότητες:
- αλλαγή κράτησης (επανακράτηση ή τροποποίηση του δρομολογίου για να φτάσετε στον αρχικό προορισμό ή να επιστρέψετε στο σημείο προέλευσης του ταξιδιού), χωρίς ενοποίηση ναύλου, σε πτήση που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο επιβάτης, έως τις 14 Οκτωβρίου 2021 (τελική ημερομηνία επιστροφής).
- αλλαγή προορισμού με πιθανή ενσωμάτωση ναύλου, για να ταξιδέψετε έως τις 14 Οκτωβρίου 2021 (τελική ημερομηνία επιστροφής). Δεν υπάρχει επιστροφή χρημάτων για διαφορές στον ναύλο.
Η αλλαγή προορισμού θα είναι δυνατή μόνο για εισιτήρια στην ΙΤΑΛΙΑ, για προορισμούς που βρίσκονται στην ΙΤΑΛΙΑ και για εισιτήρια που είναι ΔΙΕΘΝΗ, για προορισμούς που είναι ΔΙΕΘΝΕΙΣ.
Για να προσαρμόσουν ή να αλλάξουν την κράτηση, οι επιβάτες μπορούν να καλούν τους τοπικούς αριθμούς που διατίθενται στον ιστότοπο της Alitalia (www.alitalia.com) ή εναλλακτικά να επικοινωνήσουν με το ταξιδιωτικό γραφείο που εξέδωσε το εισιτήριο.
Εάν δεν μπορούν ή δεν ενδιαφέρονται για αλλαγή εισιτηρίων, οι επιβάτες μπορούν να ζητήσουν την πλήρη επιστροφή χρημάτων, χωρίς πρόστιμο, στην τιμή στην οποία αγοράστηκε το εισιτήριο ή στην υπολειπόμενη αξία του εισιτηρίου για το ταξίδι που δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί.
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ:
- On line φόρμα υποβολής ερωτήματος: https://eeke.gr/epikinonia/kataggelies/
- e-mail: info@eeke.gr
- fb: www.facebook.com/enosikatanaloton/
- Τel :210-8817730
- Web: www.eeke.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου