Έχουν ληφθεί έως τώρα 20.700 καταγγελίες καταναλωτών στην Ευρώπη για την κονσόλα της “Nintendo Switch”
Η ΕΚΠΟΙΖΩ σε συνεργασία με εννέα (9) άλλες Οργανώσεις Καταναλωτών, μέσω της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Καταναλωτών (BEUC), στην οποία είναι μέλος, καλεί τους καταναλωτές να καταθέσουν τις μαρτυρίες τους και να αναφέρουν με τη συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου (εδώ) αν έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα με την κονσόλα “Nintendo Switch’ και συγκεκριμένα με τα χειριστήρια “Joy-Cons”.
Στην Ευρώπη, έως και σήμερα, έχουν ληφθεί 20.700 καταγγελίες καταναλωτών και συγκεκριμένα στη Γαλλία, στο Βέλγιο, στην Ολλανδία, στην Πορτογαλία, στην Ιταλία, στη Νορβηγία, στη Σλοβακία, στη Σλοβενία και στην Ελλάδα.
Αμέσως μετά την κυκλοφορία στην αγορά της κονσόλας “Nintendo Switch” τον Μάρτιο του 2017 παρουσιάστηκε ένα τεχνικό πρόβλημα με τα χειριστήρια “Joy-Cons”: με την κοινή ονομασία «Joy-Con Drift». Το συγκεκριμένο οδηγεί τους χαρακτήρες στο παιχνίδι να κινούνται χωρίς ο παίκτης ακόμη να χρησιμοποιήσει το χειριστήριο, καθιστώντας την κονσόλα άχρηστη. Έκτοτε η κονσόλα έχει πουλήσει περισσότερα από 68 εκατομμύρια μοντέλα παγκοσμίως, πολλά από τα οποία σε καταναλωτές στην Ευρώπη.
Οι καταγγελίες αφορούν σε μεγάλο βαθμό διαμαρτυρίες καταναλωτών λόγω ότι, η κονσόλα δεν έχει την προσδοκώμενη διάρκεια χρήσης, όπως επίσης και για την έλλειψη παροχής δυνατοτήτων επισκευής της, αναγκάζοντας τους καταναλωτές να οδηγούνται σε αντικατάσταση του προϊόντος που τους κοστίζει επιπλέον χρήματα.
Το 95% των καταναλωτών σε ολόκληρη την Ευρώπη αντιμετώπισαν προβλήματα αναφορικά με την κονσόλα σε λιγότερο από δύο χρόνια μετά την αγορά. Επιπλέον, το 73% του συνόλου των καταναλωτών δεν ζήτησε επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων και αγόρασε ένα νέο ζεύγος χειριστηρίων, το οποίο αυξάνει τις πωλήσεις της Nintendo. Το συγκεκριμένο συμβαίνει για διάφορους λόγους από μέρους των καταναλωτών:
1. Το χαμηλό σχετικά κόστος του προϊόντος έναντι της ταλαιπωρίας να καταγγείλουν το συμβάν.
2. Πιστεύουν ότι το πρόβλημα αποτελεί φυσιολογική «φθορά».
3. Δεν γνωρίζουν ότι πρόκειται για πρόβλημα από τον σχεδιασμό του προϊόντος.
Η ΕΚΠΟΙΖΩ, μαζί με τις εννέα (9) Οργανώσεις Καταναλωτών, μέσω της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Καταναλωτών (BEUC), θα εξετάσουν τις επόμενες κινήσεις, ώστε να στηρίξουν τους καταναλωτές και θα πιέσουν τη Nintendo να βελτιώσει τελικά το εν λόγω κακής ποιότητας προϊόν.
“Στην ΕΚΠΟΙΖΩ συνεχίζουμε να λαμβάνουμε καταγγελίες από καταναλωτές που έχουν αντιμετωπίσει παρόμοια προβλήματα ως προς τη λειτουργία της κονσόλας “Nintendo Switch”. Συγκεκριμένα οι καταναλωτές εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους ότι, η κονσόλα και συγκεκριμένα τα χειριστήρια της δεν διαρκούν όσο αναμένεται και, επίσης, οι πωλητές και η εταιρεία δεν είναι πρόθυμοι να τα επισκευάσουν. Αυτό είναι απαράδεκτο, καθώς αναγκάζει συχνά τους καταναλωτές να προβαίνουν σε αντικατάσταση των χειριστηρίων. Η Nintendo θα πρέπει να σταματήσει να πωλεί ένα προϊόν που παρουσιάζει προβλήματα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και θα πρέπει να αρχίσει άμεσα να καθιστά πιο βιώσιμα τα προϊόντα της. Τέλος, προτρέπουμε εκ νέου τους καταναλωτές να συμπληρώσουν (εδώ) το ερωτηματολόγιο και να μας καταθέσουν τις μαρτυρίες τους”.
ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ KAI ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ
ΕΚΠΟΙΖΩ
Ιστοσελίδα: www.ekpizo.gr
Τ: 210 330 4444, E-mail: info@ekpizo.gr
ΑΘΗΝΑ
Στουρνάρη 17, Τ.Κ. 10683
Τ: 210 330 4444, F: 2103300591
info@ekpizo.gr
www.ekpizo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου