Μπορεί οι τράπεζες στην Ελλάδα,να έχουν δεσμευτεί στο να μειώσουν τα κόκκινα
δάνεια ,μέχρι το τέλος του 2019 και γιαυτό να επιστρατεύουν τα αρνητικά εργαλεία
που διαθέτουν, ( έκδοση διαταγής πληρωμής, πλειστηριασμοί, πωλήσεις δανείων σε
funds), εναντίον των οφειλετών “κόκκινων” δανείων και όχι μόνο, εκείνο που
πρέπει να επισημανθεί είναι ότι και οι δανειολήπτες δεν είναι άοπλοι,
διαθέτουν και εκείνοι τα δικά τους νομικά όπλα ,όχι μόνο άμυνας ,αλλά και
επίθεσης , τα οποία οφείλουν να ενεργοποιήσουν προκειμένου να σώσουν το σπίτι
τους, αρκεί να θέλουν να τα χρησιμοποιήσουν έγκαιρα ,πριν από τις τράπεζες , και
πριν αφήσουν τα δάνεια τους να “κοκκινίσουν”, αφού πλέον έχουν, την σωστή
ενημέρωση.
Τα όπλα του δανειολήπτη είναι
1.Σωστή ενημέρωση, από επίσημο Φορέα (Συνήγορο του Καταναλωτή, Πιστοποιημένη ΄Ενωση Καταναλωτών, Δικηγόρο κ.α)
2.Αγωγή ,για μη νόμιμους όρους, στην υπάρχουσα σύμβαση
3.Αγωγή αμφισβήτησης του χρέους (παράνομες χρεώσεις, π.χ τόκοι, επιτόκιο, έξοδα φακέλλου, κ.α)
4.Εξωδικαστική διαμεσολάβηση (μείωση δόσης, μείωση επιτοκίου, “κούρεμα” προσδιορισμένης οφειλής δανείου
5.Συλλογική Οργάνωση (Ενεργή συμμετοχή , στις Ενώσεις Καταναλωτών)
Οι Πιστοποιημένες Ενώσεις των Καταναλωτών , ανά την Ελλάδα σήμερα και συμβουλεύουν και καθοδηγούν τα μέλη τους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση τους,τόσο στην εξωδικαστική ρύθμιση των οφειλών, όσο και δικαστικά με Αγωγές ,αλλά και ένταξη στον ν.3869/2010 (Κατσέλη-Σταθάκη)
Επειδή ,τον τελευταίο καιρό , στον αέρα της δημοσιότητας , πνέει ο αέρας του φόβου του πλειστηριασμού της λαικής κατοικίας, εκείνο που μπορούμε να τονίσουμε για τους καταναλωτές -οφειλέτες που έχουν κόκκινα δάνεια, είναι ότι επειδή υπάρχει αναφορά στην έκθεση συμμόρφωσης της Κομισιόν, περί 130.000 πλειστηριασμών μέχρι το 2021 στην Ελλάδα, αλλάζουν τραγικά τα δεδομένα ,κατά των δανειοληπτών με κόκκινα δάνεια ,θα υπάρξει σχετική πίεση, και η μόνη διέξοδος και λύση αυτού του προβλήματος και προκειμένου να μην χάσουμε το σπίτι μας είναι η αντιμετώπιση έγκαιρα του προβλήματος, δηλ. να καταγγείλουμε πρώτοι εμείς τις τράπεζες, πριν μας καταγγείλουν πρώτες εκείνες την σύμβαση.
Η Ιωάννα Μελάκη είναι Μέλος το Εθνικού Συμβουλίου Αγοράς και Καταναλωτή.
Τα όπλα του δανειολήπτη είναι
1.Σωστή ενημέρωση, από επίσημο Φορέα (Συνήγορο του Καταναλωτή, Πιστοποιημένη ΄Ενωση Καταναλωτών, Δικηγόρο κ.α)
2.Αγωγή ,για μη νόμιμους όρους, στην υπάρχουσα σύμβαση
3.Αγωγή αμφισβήτησης του χρέους (παράνομες χρεώσεις, π.χ τόκοι, επιτόκιο, έξοδα φακέλλου, κ.α)
4.Εξωδικαστική διαμεσολάβηση (μείωση δόσης, μείωση επιτοκίου, “κούρεμα” προσδιορισμένης οφειλής δανείου
5.Συλλογική Οργάνωση (Ενεργή συμμετοχή , στις Ενώσεις Καταναλωτών)
Οι Πιστοποιημένες Ενώσεις των Καταναλωτών , ανά την Ελλάδα σήμερα και συμβουλεύουν και καθοδηγούν τα μέλη τους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση τους,τόσο στην εξωδικαστική ρύθμιση των οφειλών, όσο και δικαστικά με Αγωγές ,αλλά και ένταξη στον ν.3869/2010 (Κατσέλη-Σταθάκη)
Επειδή ,τον τελευταίο καιρό , στον αέρα της δημοσιότητας , πνέει ο αέρας του φόβου του πλειστηριασμού της λαικής κατοικίας, εκείνο που μπορούμε να τονίσουμε για τους καταναλωτές -οφειλέτες που έχουν κόκκινα δάνεια, είναι ότι επειδή υπάρχει αναφορά στην έκθεση συμμόρφωσης της Κομισιόν, περί 130.000 πλειστηριασμών μέχρι το 2021 στην Ελλάδα, αλλάζουν τραγικά τα δεδομένα ,κατά των δανειοληπτών με κόκκινα δάνεια ,θα υπάρξει σχετική πίεση, και η μόνη διέξοδος και λύση αυτού του προβλήματος και προκειμένου να μην χάσουμε το σπίτι μας είναι η αντιμετώπιση έγκαιρα του προβλήματος, δηλ. να καταγγείλουμε πρώτοι εμείς τις τράπεζες, πριν μας καταγγείλουν πρώτες εκείνες την σύμβαση.
Η Ιωάννα Μελάκη είναι Μέλος το Εθνικού Συμβουλίου Αγοράς και Καταναλωτή.
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ 35
Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ 35
Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου