Τι πρέπει να γνωρίζουμε
όταν ταξιδεύουμε με τρένο;
Καθυστέρηση
Αν
σας πουν ότι θα φτάσετε στον προορισμό σας με καθυστέρηση τουλάχιστον 1 ώρας
έχετε τα εξής δικαιώματα:
- Η ακύρωση του ταξιδιού και επιστροφή του αντιτίμου (ολόκληρου ή για τη διαδρομή που δεν έγινε). Ενδεχομένως να δικαιούστε δωρεάν ταξίδι επιστροφής στο σημείο αναχώρησής σας.
- Η προώθηση στον τελικό προορισμό το ταχύτερο δυνατό, ακόμα και με εναλλακτικό μέσο μεταφοράς, εάν το τρένο είναι ακινητοποιημένο ή δεν λειτουργεί.
Επιπλέον
πρέπει,
- Να σας προσφερθούν γεύματα και αναψυκτικά (ανάλογα με το χρόνο αναμονής) και να σας προσφερθεί κατάλυμα σε περίπτωση που χρειάζεται να διανυκτερεύσετε.
Αν
αποφασίσετε να συνεχίσετε το ταξίδι σας ή να προωθηθείτε στον προορισμό
σας με εναλλακτικό μέσο μεταφοράς, δικαιούστε αποζημίωση ίση με :
- 25% του αντιτίμου του εισιτηρίου, αν το τρένο καθυστερήσει από 1-2 ώρες.
- 50% του αντιτίμου του εισιτηρίου, αν το τρένο καθυστερήσει πάνω από 2 ώρες.
Απώλεια / Φθορά Αποσκευών
Αν
οι αποσκευές χαθούν ή φθαρούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού δικαιούστε αποζημίωση:
·
έως 1.300 ευρώ
ανά αποσκευή, αν μπορείτε να αποδείξετε την αξία της.
·
330,00 ευρώ σε
κάθε άλλη περίπτωση.
Κατοικίδια
- Τα κατοικίδια επιτρέπονται στα τρένα αρκεί να συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη τους με ενημερωμένο το βιβλιάριο υγείας τους.
- Τα μικρόσωμα μεταφέρονται στο ειδικό κλουβί μεταφοράς και τα μεγαλόσωμα με φίμωτρο και λουρί δίπλα στον ιδιοκτήτη τους.
- Τα μικρόσωμα ζώα μεταφέρονται σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς με μέγιστη διάσταση 50Χ40Χ70 εκ για τις αμαξοστοιχίες ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
- Δεν απαιτείται εισιτήριο.
Αν
θεωρείτε ότι τα δικαιώματά σας δεν έγιναν σεβαστά μπορείτε να υποβάλετε
καταγγελία στην σιδηροδρομική εταιρεία, η οποία πρέπει να σας απαντήσει εντός
ενός μηνός.
ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Γραμμή Παραπόνων
Τ: 2130121121
ΕΚΠΟΙΖΩ www.ekpizo.gr
Πάτρα T: 2610222626, E-mail: patra@ekpizo.gr
Γενική Γραμματεία Εμπορίου
και Προστασίας Καταναλωτή
Τ: 1520, E-mail: 1520@efpolis.gr
Fax: 2103843549
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου