Πρόσφατα,
η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, έλαβε και διαχειρίστηκε καταγγελία
καταναλωτή, κατά γνωστού, μεγάλου καταστήματος επίπλων και ειδών υγιεινής, η
οποία αφορούσε ελαττωματικά προϊόντα και προϊόντα τα οποία ήταν διαφορετικά από
αυτά που παραγγέλθηκαν.
Ο
καταναλωτής παρήγγειλε έπιπλα μπάνιου και είδη υγιεινής, συνολικής αξίας 518€ .
Κατά την παραλαβή τους, ήταν στη δυσάρεστη θέση να συνειδητοποιήσει ότι η
εταιρεία δεν εκπλήρωσε τις υποχρεώσεις της όπως θα έπρεπε. Συγκεκριμένα:
• Απέστειλε τα προϊόντα σε διάστημα 2 μηνών,
ενώ είχε συμφωνηθεί η παραλαβή τους εντός 25 ημερών.
• Κάποια από τα προϊόντα ήταν ελαττωματικά,
καθώς είχαν φθορές ή παρουσίαζαν προβλήματα κατά τη λειτουργία τους. Η εταιρεία,
δεν πρότεινε επιδιόρθωση ή αντικατάσταση, αλλά ούτε και κανενός άλλου είδους
αποκατάσταση της ζημίας που είχε υποστεί ο καταναλωτής.
• Κάποια από τα προϊόντα, εκτός του ότι ήταν
ελαττωματικά, ήταν και διαφορετικά από αυτά που είχαν παραγγελθεί. Η εταιρεία
διαπίστωσε την ασυμφωνία των προϊόντων με αυτά που αναγράφονταν στο δελτίο
παραγγελίας, χωρίς όμως να προτείνει και πάλι κάποια λύση για την επανόρθωση του
λάθους της.
Ο
καταναλωτής, απευθύνθηκε άμεσα στην Ένωση, ζητώντας την παρέμβαση της. Με τη
διαμεσολάβησή μας, η εταιρεία δέχθηκε να αντικαταστήσει όλα τα προϊόντα τα οποία
ήταν ελαττωματικά ή λανθασμένα, χωρίς καμία απολύτως οικονομική επιβάρυνση ή
άλλη υποχρέωση από πλευράς του καταναλωτή.
Έως
σήμερα, η Ένωση έχει διαχειριστεί πληθώρα καταγγελιών που αφορούν τον τομέα
Προϊόντα-Υπηρεσίες. Η συντριπτική πλειοψηφία των καταγγελιών αυτής της
κατηγορίας, αφορούν ελαττωματικά προϊόντα, αγγίζοντας το εντυπωσιακό ποσοστό του
62,8% του συνόλου των καταγγελιών της συγκεκριμένης κατηγορίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου